رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243964

ترکیب احتمالی استقلال برابر التعاون عربستان

ساعت 24- تیم فوتبال استقلال برای بازی با التعاون تلاش می کند به اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و بنابراین منصوریان احتمالا ترکیبی تهاجمی را به زمین خواهد فرستاد.

علیرضا منصوریان قصد دارد مثل بازی های گذشته خود از سیستم پایه 1-3-2-4 استفاده کند اما این بار احتمالا از بازیکنان سرعتی در ترکیب تیم خود استفاده خواهد کرد تا آنها بتوانند به خط دفاع التعاون ضربه بزنند و آبی ها بعد از شکست برابر الاهلی با پیروزی برابر التعاون به جدول مسابقات برگردند.


مهدی رحمتی دروازه بان بین المللی استقلال


مهدی رحمتی فعلا از بازی های لیگ محروم است ولی تلاش می کند روند خوب این فصل خود را در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهد. چیزی که انگیزه رحمتی را در این بازی بسیار زیاد می کند این است که او می تواند با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی با التعاون به اولین دروازه بان در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود که می تواند شانزده بار دروازه تیم خود را بسته نگه می دارد.


خط دفاع استقلال و احتمال یک سوپرایز


وریا غفوری بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خود به احتمال فراوان در بازی فردا در پست دفاع راست به میدان می رود و منصوریان همچنان تصمیم دارد با اعتماد به زکی پور سعی کند در پست دفاع چپ ترکیب تیمش را ثابت نگه دارد. اما با توجه به این که رابسون در خطر محرومیت از بازی با لوکوموتیو است، احتمالا منصوریان در بازی با التعاون از مجید حسینی به عنوان زوج پادوانی استفاده می کند.


بازگشت جابر انصاری به ترکیب اصلی


آنچه از تمرینات استقلال در روزهای گذشته بر می آید، منصوریان در بازی با التعاون به طور قطع از جابر انصاری به جای علی قربانی استفاده خواهد کرد. این تنها تغییر در خط هافبک استقلال خواهد بود و مثل بازی های قبلی امید ابراهیمی و امید نورافکن دو هافبک دفاعی این تیم خواهند بود و فرشید اسماعیلی و بهنام برزای هم به عنوان هافبک های تهاجمی در این تیم بازی خواهند کرد.


کاوه رضایی امید آخر منصوریان


مهاجم استقلال در بازی با التعاون تک مهاجم استقلال خواهد بود و منصوریان امیدوار است او بتواند اولین گل آسیایی خود را در بازی با التعاون به ثمر برساند.


ترکیب احتمالی استقلال در بازی با التعاون به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، لئاندرو پادوانی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورفکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، بهنام برزای و کاوه رضایی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها