رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244094

واکنش سردار نجات به اظهارات یکی از مسئولین وزارت اطلاعات

ساعت24-جانشین سازمان اطلاعات سپاه در واکنش به اظهارات روز گذشته یکی از مسئولین وزارت اطلاعات توضیحاتی ارائه کرد.

سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه طی گفتگویی درخصوص اظهارات یک مقام امنیتی در هشتم اسفندماه در خصوص 3 مورد از اظهارات وی در جمع خانواده شهدای اطلاعات در استان بوشهر گفت: اولا اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات کاملا هماهنگ بوده و چنانچه تمامی فعالیت‌های اطلاعات سپاه به نام وزارت اطلاعات هم منتشر شود، ما هیچ گلایه‌ای نداریم.

نجات خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی اطلاعات با مسئولیت وزیر محترم اطلاعات به صورت مستمر تشکیل شده و اطلاعات سپاه نیز عضو فعال آن است لذا چنانچه اختلاف نظری وجود داشته باشد، در آن مطرح و حل و فصل می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه بنده بیان داشته‌ام، در جمع خانواده شهدای اطلاعات سپاه بوشهر بود که بسیاری از آنها قبل از تأسیس وزارت اطلاعات به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند و هم کارکنان اطلاعات سپاه و هم بسیاری از کارکنان قدیمی وزارت اطلاعات آنها را جزو همکاران مشترک خود می‌دانند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: در آن جلسه عطرآگین، دستگیری ریگی به عناصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت داده شد و از ارگان خاصی نام برده نشد و در خصوص دستگیری‌های قبل از 22 بهمن نیز به صورت اختصاصی از وزارت اطلاعات نام برده شده و در مورد دستگیری جیسون رضائیان و عملیات اطلاعاتی مربوطه نیز اشاره شد که این اقدام توسط اطلاعات سپاه پاسداران انجام پذیرفته و به واسطه آن توانستیم بخشی از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران را آزاد کنیم.

نجات تصریح کرد: بدیهی است وزارت اطلاعات نیز به عنوان مسئول شورای هماهنگی اطلاعات، در این ارتباط به وظایف خود عمل کرده است.
منبع: فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها