رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244270

انتقاد معاون وزیر صنعت از کیفیت خودروها؛ تا کی باید این خودروها را سوار شویم؟!

ساعت24-مدیرعامل ایدرو با انتقاد از کیفیت خودروهای عرضه شده به مردم تصریح کرد: تا کی باید این خودروها را سوار شویم؟

-*/+49+5+++
style="text-align:justify">منصور معظمی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در چهاردهمین همایش تعالی سازمانی و پیش از اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در این همایش حضور یابد، اظهار کرد: اجازه دهید تا قبل از اینکه آقای نعمت‌زاده در سالن حضور یابند به یک مسئله اشاره کنم؛ ما شش قرارداد خودرویی در سال جاری امضا کرده‌ایم و از پایان اسفندماه سال جاری شاهد آثار این تصمیمات خواهیم بود. موضوعی که بنده می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که تا کی باید سوار این خودروها شویم؟

وی ادامه داد: اعلام می‌کنند که چون این خودروها خریدار دارد، ما آنها را تولید می‌کنیم اما کجای این کار حمایت از تولید داخل است؟

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ادامه با بیان اینکه تولید باید با هدف صادرات صورت گیرد، بیان کرد: اگر تولید با هدف صادرات مدنظر قرار گیرد، موفق خواهد بود در غیر این صورت با پیشرفتی روبه‌رو نخواهد شد. علاوه بر این باید بنگاه‌های اقتصادی به سمت توسعه گام بردارند تا بتوانند حضور مثبتی در بازارهای جهانی داشته باشند.

معظمی با اشاره به اینکه همگان می‌دانیم که میزان بهره‌وری پایین است، گفت: همه می‌دانیم میزان بهره‌وری و جذب سرمایه‌گذار در کشور پایین است اما سوالی که باید مطرح کنیم این است که چگونه میزان بهره‌وری و میزان سرمایه‌گذاری و امنیت سرمایه‌گذار با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور بالا رود؟

وی با تاکید بر اینکه تولید ناخالص ملی موجب افزایش قدرت و رفاه می‌شود، خاطرنشان کرد: بالا رفتن میزان رفاه در کشور موجب کاهش ناهنجاری‌ها و ایجاد رضایت در میان مردم خواهد شد.

مدیرعامل ایدرو با تاکید بر اینکه با رشد چهار درصدی اقتصادی نمی‌توانیم به مسائل و اهداف مورد نظر خود دست یابیم اظهار کرد: برای دستیابی به رشد هشت درصدی نیازمند بهبود روابط بین‌الملل و تعامل با جهان هستیم.

معظمی همچنین به مواردی که باید به آنها در مسیر توسعه اقتصادی توجه شود، اشاره کرد و افزود: تکیه بر عوامل مختلف، کارایی و نوآوری و انقلاب چهارم صنعتی که متکی بر دیجیتال و شبکه‌های هوشمند هستند، از جمله موارد مورد توجه در مسیر توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها