رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244305

خواستگار قبلی عکس های دختر جوان را برای شوهرش فرستاد

ساعت 24- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: خواستگار کینه جو که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی دخترجوان در فضای مجازی کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: درپی انتشار تصاویر یک تازه عروس درصفحه جعلی اینستاگرام، کارشناسان پلیس فتا وارد عمل شده و تحقیقات خود را از سرقت لپ تاپ و دیگر وسایل خودروی او آغاز کردند.


وی افزود:بر اساس تحقیقات فنی این اداره ، عامل انتشار تصاویر خصوصی این خانم که خواستگار قبلی وی بوده، ‌تصاویری را برای شوهر و بستگانش ارسال و باعث هتک هیثیت او شده است.

وی گفت: متهم در بازجویی های پلیس اقرار کرد که پس از چند مرحله خواستگاری و جواب رد ، پس از تعقیب زن جوان در حالی که درب خودروی وی باز بود لپ تاپ و دیگر وسائلش را سرقت و با هدف انتقام گیری یک صحفه جعلی در اینستاگرام ایجاد و عکس هایش را برای شوهرش به اشتراک گذاشتم .

بیات اظهار داشت:فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ رد پایی ازچشم تیز بین پلیس دور نخواهد ماند و هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس وجزای نقدی محکوم می شود .

فرمانده انتظامی نیشابور گفت:از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی خود در گوشی های تلفن همراه ورایانه خودداری کرده و به هیچ عنوان گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و همواره از کدهای امنیتی برای جلوگیری از سرکشی افراد غیر مجاز در گوشی خود استفاده کنید.

نشابور مرکز شهرستانی به همین نام و دومین شهر بزرگ استان‌ خراسان پس از مشهد است.
این شهرستان واقع در دامنه‌های کوه بینالود در شمال‌شرق ایران واقع شده و بیش از 435 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها