رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244308

حضور تیم ملی وزنه برداری آمریکا در جام فجر

ساعت 24- رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: مجوز لازم برای حضور آمریکا در جام فجر صادر شده است و ما این موضوع را به آنها اعلام می‌کنیم.

علی مرادی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری از گرفتن مجوز برای حضور آمریکا در جام فجر خبر داد و گفت: حضور آمریکا در جام فجر مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه مجوز آن را دادند و ما به آنها اعلام می‌کنیم که می‌توانند در جام فجر شرکت کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت حضور کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نیز گفت: کیانوش رستمی ورزشکار حرفه‌ای است و باید او را درک کرد. به مرور زمان این موضوع حل می شود و تعاملاتی انجام خواهد گرفت. دیدید رستمی هم در فینال لیگ برتر شرکت کرد و تمرینات خود را شروع کرده است.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود زمان برگزاری جام فجر تغییر پیدا می‌کرد تا تیم بزرگسالان هم می‌توانست در این رقابت‌ها شرکت کند، گفت: بعد از المپیک اصولا بازنگری در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف انجام می‌گیرد تا وزنه برداران برای المپیک بعدی آماده شوند. ما هم امسال چون بازنگری در تیم‌های ملی خود داشتیم و این اقدام در جهت احیای وزنه‌برداری است تصمیم گرفته شد ترکیبی از تیم ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات جام فجر شرکت کنند. علاوه بر این تیمی ترکیب از وزنه‌برداران دو تیم ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب در مسابقات شرکت خواهند کرد که این تیم به نوعی تیم امید محسوب می‌شود.

مرادی ادامه داد: به هر حال باید به نوجوانان و جوانان هم فرصت داد تا در این رقابت‌ها شرکت کنند و همچنین این مسابقات فرصتی است برای کسانی که بیرون مانده‌اند و در این مسابقات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

رییس فدراسیون وزنه برداری در مورد تشکیل وزنه‌برداری بانوان نیز گفت: این مبحث را در اساسنامه لحاظ کردیم. قرار است در سطح استان‌ها با نظارت فدراسیون فعالیت‌های آموزشی بانوان انجام شود و مجوز آن هم صادر شده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها