رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244309

اعتراف قاتل فراری از خرم آباد به ۴ قتل در مشهد

ساعت 24- بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : قاتل خرم آّبادی که به مشهد گریخته بود ، به چهار فقره قتل با همکاری پدرش اعتراف کرد.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد روز دوشنبه افزود : این جوان ۳۱ ساله روز گذشته با مراجعه با یکی از کلانتری های مشهد به این جنایت اعتراف کرد .

وی بیان کرد : این جوان به تیراندازی در یک نزاع طایفه ای اعتراف و بیان کرد : در این نزاع پس از اینکه طرف مقابل در خیابان محل سکونتشان در خرم آباد پدرش را با ضربات چاقو مجروح کرده بود ، وی اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف کرده است

احمدی نژاد ادامه داد : طبق اعترافات متهم، پدرش پس از اینکه وی به یکی از افراد طرف مقابل شلیک کرده بود ، سر وی را بریده و وی را به قتل رسانده است.
وی گفت : همچنین پدرش ۳نفر دیگر را نیز در جریان این نزاع به قتل رسانده است.

احمدی نژاد با اشاره به وقوع چهار فقره قتل در جریان این پرونده ، افزود : متهم پس از انجام این جنایت دچار عذاب وجدان شده بود و از آن جایی که از نزاعهای طایفه ای نیز در استان خود هراس داشته لذا برای اعتراف به این اقدام به مشهد آمده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد : از آنجا که محل وقوع جنایت در خرم آباد بوده لذا متهم پس از تشکیل پرونده امروز به خرم آّباد منتقل می شود.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها