رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244331

آموزش آدم‌خواری در مدارس داعش!

ساعت 24- به تازگی یک بنیاد مبارزه با تروریسم در انگلیس به نام "کوییلیوم" موفق شده است یک کتاب راهنما در مدارس آموزشی گروه تروریستی داعش کشف کند و اطلاعات وحشتناکی از این تروریستهای بی رحم بدست آورد.

داعش
style="text-align:justify">یک بنیاد مبارزه با تروریسم در انگلیس به تازگی اطلاعات هولناکی از اقدامات بی‌رحمانه تروریست‌های داعش بدست آورده است.


به گزارش دیلی میل، به تازگی یک بنیاد مبارزه با تروریسم در انگلیس به نام "کوییلیوم" موفق شده است یک کتاب راهنما در مدارس آموزشی گروه تروریستی داعش کشف کند و اطلاعات وحشتناکی از این تروریستهای بی رحم بدست آورد.

در این کتاب راهنما از عناصر گروه تروریستی داعش درخواست می شود که کافران (به زعم خودشان) را بخورند. گروه تروریستی داعش حتی جزئیات اینکه یک تروریست کدام عضو بدن کافران را باید بخورد و اینکه چگونه این افراد را برای کشتن آماده کند هم ارائه کرده است.

رئیس این بنیاد ضد تروریسم گفت: "آدم خواری از جمله برنامه های تروریستهای داعش است. گروه تروریستی داعش سعی دارد این دیدگاه را در فکر عناصر خود فرو کند که اگر ذخایر غذایی تروریستها تمام شود، می توانند کافران و دشمنان خود را بکشند و از آنها به عنوان غذا استفاده کنند."

گروه تروریستی داعش به شیوه های مختلف عناصر و حامیان خود را شست و شوی مغزی می دهد و این بار هم به آموزش آدم خواری روی آورده است.
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها