رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244350

پورموسوی: مقابل الجزیره با قلب‌مان بازی کردیم

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که تیمش با قلب خود فوتبال بازی کرده است.

پورموسوی
style="text-align:justify">سیداکبر پورموسوی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: به شرف، غیرت، تعصب، تلاش و جدیت بازیکنانم درود می‌فرستم. تیمی که با قلبش بازی می‌کند، مطمئناً این فوتبال و دوندگی را هم از خودش نشان می‌دهد.

وی افزود: دیروز گفتیم که بازی مهمی خواهیم داشت و هرکسی به ورزشگاه بیاید از بازی لذت می‌برد. این برد را به ملت بزرگ ایران به خصوص خوزستانی‌های عزیز که همیشه با صحبت‌های خود باعث دلگرمی ما شدند، تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا برنامه سرمربی الجزیره برای به گل رسیدن از روی ضدحمله کار تیم او را راحت‌تر کرده بود یا خیر، گفت: طبیعی است که هر تیمی باید از داشته‌های خود استفاده کند. در بازی امشب بهترین بازیکنان الجزیره بیرون بودند. شاید آنها ما را هم دست‌کم گرفته بودند، اما ما دیروز گفتیم تیم‌مان هر مشکلی هم داشته باشد بازیکنانش با جدیت و اراده خود کمبودها را جبران می‌کنند و این کار هم انجام شد. شاید مربی الجزیره برای نیمه دوم برنامه دیگری داشت، اما ما خیلی زود به گل رسیدیم و تا پایان، بازی را مدیریت کردیم.

پورموسوی در خصوص اینکه تیمش صدرنشین گروه B است و با این شرایط گروه را به چه شکل ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: مطمئناً گروه ما از گروه‌های سخت مسابقات است. با اینکه ما شش امتیاز گرفتیم و صدرنشین هستیم، اما این شش امتیاز تضمین‌کننده صعود ما نیست. در ادامه شرایط سخت‌تر می‌شود و ما باید باهوش باشیم و جایگاهی را که به دست آوردیم تا پایان مرحله گروهی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: این جایگاهی که اکنون داریم، به سختی به دست آمده است. مطمئناً شرایط ما سخت‌تر از این هم می‌شود و باید با تلاش و جدیت جایگاه‌مان را حفظ کنیم و آن را از دست ندهیم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها