رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244656

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل الوحده

ساعت 24- نیمه نخست دیدار الوحد پرسپولیس با برتری نماینده ایران به پایان رسید.

در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه D الوحده امارات از ساعت ۱۸:۴۰ در ورزشگاه آل‌نهیان میزبان پرسپولیس ایران بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل نیمه نخست را وحید امیری در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

دقیقه۴: مهدی طارمی با یک حرکت خوب وارد محوطه جریمه شد و در ادامه با یک پاس رو به عقب، توپ را مقابل دروازه به وحید امیری رساند و این بازیکن هم با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

در ادامه و پس از گل پرسپولیس، سفید پوشان الوحده حملاتی را روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که حاصل این حملات برخرود توپ در دقیقه ۲۰ با تیر دروزاه پرسپولیس بود.

در ادامه باز هم یاران الوحده در دقیقه ۳۰ فرصت گلزنی به دست آوردند اما ضربه پای راست سباستین تالیابو از کنار دروازه به بیرون رفت.

روی حرکت خوب محسن مسلمان در دقیقه ۳۲، کمال کامیابی‌نیا با دروازبان حریف تک به تک شد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد با دروازبان حریف به کرنر رفت.

در دقیقه ۴۵ مهدی طارمی با دریبل مدافع حریف با دروازه‌بان الوحده تک به تک شد اما باز هم موقعیت را از دست داد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

برای پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی(کاپیتان)، حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری به میدان رفتند.

برای الوحده هم راشد علی السویدی، سالم سلطان، محمد عبدالبسیت، سلطان علی الغرفی، حمدان الکمالی، جرج والدیویا، سباستین تالیابو، بالاز ژودزاک، ریم چانگ وو، تارکیو احمد الانتلی و محمد رشید الحمدی بازی کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها