رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 244771

اعتراض شدید سیدجلال به برخی از هم‌تیمیهایش/ برخیها نمیدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند

ساعت24-مدافع باتجربه پرسپولیس برخی بازیکنان این تیم که به تعبیر او بی‌تفاوت هستند را به نقد کشید.

سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه پرسپولیس در خصوص دیدار برابر الوحده گفت: بازی خوبی بود و البته انتظار بازی پرگلی را می‌کشیدیم. به دنبال یک پیروزی خوب و کسب امتیاز از این بازی بودیم و خوشبختانه به آن رسیدیم. متاسفانه بازیکنان با دست کم گرفتن حریف نتوانستند شرایط سخت این دیدار را درک کنند و به خطر افتادیم. هیچ دیداری در این سطح آسان نخواهد بود و مطمئنا خیلی بیشتر از این برای کسب موفقیت باید تلاش کرد. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده اند و باید بیشتر از قبل تلاش کنند. متاسفانه برخی‌ها بعضی اوقات فراموش می‌کنند در چه تیمی حضور دارند و پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. مرحله سخت و روزهای سختی را در پیش داریم و باید بازیکنان شرایط تیم را درک کنند.

سیدجلال حسینی در خصوص مصدومیت خود که منجر به خروجش از زمین شد گفت: متاسفانه در آن صحنه چهارسر زانویم دچار مصدومیت شد و ضرب خورد به خاطر همین بیرون رفتم. در آن لحظه ترسیدم چون پیش از این هم سابقه مصدومیت از این ناحیه را داشتم.

سیدجلال حسینی در خصوص شرایط تیم ملی و حضور بازیکنان پرسپولیس در آن گفت: هنوز مشکل تا به الان حل نشده و نمی‌دانم چه خواهد شد، خودم طی دو روز آینده مفصل در این خصوص صحبت خواهم کرد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها