رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 244802

زن جوان وقتی با زن همسایه درگیر شد راز کار عجیب شوهرش لو رفت!

ساعت 24-زن جوان وقتی با همسایه درگیر شد و با پلیس تماس گرفت، نمی‌دانست این موضوع به پایان زندگی مشترکش ختم می‌شود.

1
وقتی پلیس Police برای پیگیری این درگیری به خانه زوج جوان رفت با پیدا کردن مواد مخدر Drugs مرد خانواده را دستگیر کرد. مرد جوان نیز بعد از این موضوع تصمیم به جدایی از همسرش گرفت. مرد در این‌باره به قاضی Judge گفت: چند ماه پیش همسرم طبق معمول با زن همسایه درگیر شد. بارها این درگیری به‌وجود آمده بود و من هم با ساناز دعوا کرده بودم که چرا آن‌قدر با همه درگیر می‌شوی. آن روز هم درگیری شروع شد و ناگهان دیدم ساناز با پلیس تماس گرفت. خیلی شوکه شدم و خواستم مانع کارش شوم، ولی او اهمیتی نداد و پای پلیس را به خانه‌مان باز کرد.

در این میان من هم مقداری مواد مخدر را که متعلق به دوستم بود در خانه نگهداری می‌کردم. این شد که پلیس پس از ورود به خانه‌مان مواد مخدر را دید و به جای رسیدگی به درگیری زن‌ها، مرا دستگیر کرد. من بی‌گناه سه ماه زندانی Prisoner بودم. بعد از آن هم دیگر حاضر نشدم همسرم را ببینم و حالا هم می‌خواهم از او جدا شوم.

در ادامه همسر این مرد به قاضی گفت: آقای قاضی من نمی‌دانستم این اتفاق برای شوهرم می‌افتد. زن همسایه واقعا مرا آزار می‌داد و می‌خواستم به درگیری‌هایمان برای همیشه پایان دهم. برای همین با پلیس تماس گرفتم. نمی‌دانستم که شوهر خودم زندانی می‌شود.

پس از صحبت‌های این زوج، قاضی دلیل آنهارا برای جدایی کافی ندانست.

رادیو سهام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها