رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 244883

پنجعلی؛

فضا برای طارمی سنگین شده/ جریمه مالی بهترین تصمیم در مورد رضاییان و علیپور است

ساعت24-پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل الوحده با وجود اینکه خیلی سخت به دست آمد، اما خیلی شیرین بود.

محمد پنجعلی در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار داشت: این پیروزی هم سخت بود و هم شیرین. نکته خوب مسابقه این بود که با وجود اینکه زمان بازی رو به پایان بود، اما بچه‌ها بازی را رها نکردند. سه امتیاز این دیدار خارج از خانه خیلی به نفع ما شد. بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول تیم پرسپولیس کاملاً سوار بازی بود و عملکرد خوبی از خود نشان داد، اما در نیمه دوم 20 دقیقه اول را خوب شروع نکرد. خوشبختانه بعد از آن تیم ما به خودش آمد و توانست نتیجه لازم را بگیرد.

وی در مورد عملکرد ضعیف خط دفاع پرسپولیس در چند بازی اخیر، تصریح کرد: قبل از شروع لیگ قهرمانان هم گفته بودم که این ‌بازی‌ها سنگین است و ما باید خط دفاع‌مان را ترمیم کنیم. پست دفاع وسط تخصصی است. ما وقتی مجبور می‌شویم از دفاع کنار در این پست استفاده کنیم، مطمئناً ضرر خواهیم کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد مهدی طارمی و از دست دادن فرصت‌های زیاد گلزنی توسط او عنوان کرد: طارمی به هر حال توپ هم خراب می‌کند، اما شکی نیست که یک مهاجم شش‌دانگ است. در بازی همه توپ‌ها گل نمی‌شود، واقعیت هم این است که یک مقدار فضا برای او سنگین شده است. در هر صورت طارمی توپ‌هایی را هم گل می‌کند که کار هرکسی نیست.

پنجعلی در خصوص دعوت کی‌روش از بازیکنان پرسپولیس برای اردوی تیم ملی گفت:‌ از ابتدا هم اقدام کی‌روش اشتباه بود. موضوع تیم ملی با دعواهای شخصی فرق دارد. از کی‌روش که یک مربی کاملاً حرفه‌ای است انتظار چنین حرکتی را نداشتیم که به دلیل اختلاف‌نظر با یک مربی باشگاهی چنین کاری انجام دهد. برانکو کاری نکرده و فقط نظرش را گفته است، طبیعی است وقتی هفت بازیکن او برای انجام یک بازی دوستانه به تیم ملی دعوت می‌شوند، اما بازی برگزار نمی‌شود او ناراحت شود. بدن بازیکنان بعد از دو پرواز به هم می‌ریزد و خود کی‌روش می‌داند برانکو چرا این حرف‌ها را زده است. کی‌روش برخورد شخصی کرد، اما خدا را شکر این مسئله حل شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما چه تصمیمی در مورد رامین رضاییان و علی علیپور باید گرفته شود؟»، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فوتبال ما حرفه‌ای نیست، اما مربیان حرفه‌ای در آن کار می‌کنند. فوتبال حرفه‌ای این را می‌گوید که جریمه مالی بهترین تصمیم است، چون در این صورت تیم هم لطمه نمی‌خورد. ما لیگ قهرمانان را پیش رو داریم و اگر این بازیکنان را کنار بگذاریم دست برانکو خالی می‌شود. مسئولان باشگاه و برانکو باید گذشت کرده و بازیکنان خاطی را جریمه مالی کنند، موردی که تأثیر بیشتری هم دارد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها