رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 245258

پشت پرده اخراج رضاییان از اردوی پرسپولیس/ کینه قدیمی سر باز کرد

ساعت24-شنیده می‌شود اخراج مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به درگیری او در تمرین چندان مرتبط نیست.

رامین رضاییان و علی علیپور پس از درگیری در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از اردوی این تیم اخراج شدند و نتوانستد سرخ‌پوشان را در دیدار مقابل الوحده امارات همراهی کنند.

برانکو ایوانکوویچ به علیپور اجازه داد به تمرینات برگردد اما رضاییان این اجازه را پیدا نکرد. حالا شنیده می‌شود اخراج رضاییان از اردو به درگیری در تمرین چندان مرتبط نیست و ریشه در کینه قدیمی سرمربی سرخ‌پوشان از این بازیکن دارد.

ظاهراً برانکو قصد داشت در دیدار مقابل الهلال عربستان به رضاییان استراحت بدهد و از صادق محرمی در ترکیب اصلی استفاده کند. همچنین او می‌خواست حسین ماهینی را در پست دفاع چپ به بازی بگیرد و فرشاد احمدزاده را به عنوان هافبک راست به میدان بفرستد.

شنیده می‌شود رضاییان در جمعی دوستانه از قرار نگرفتن در ترکیب اصلی گلایه می‌کند. این نارضایتی به گوش برانکو می‌رسد و او برای حفظ آرامش تیمش، ترکیب اصلی را تغییر می‌دهد. شنیده می‌شود او از حسین ماهینی خواسته صبوری به خرج دهد و روی نیمکت بنشیند. جالب اینکه شنیده می‌شود بیماری عجیب ماهینی هم در همین راستا بوده است! در واقع نزدیکان باشگاه پرسپولیس تأیید می‌کنند که امکان ندارد تنها یک بازیکن در کاروانی چهل و چند نفره دچار بیماری ویروسی شود و دیگر بازیکنان مشکلی پیدا نکنند.

درگیری رضاییان و علیپور در تمرین باعث شد برانکو تمام اتفاقات و ناراحتی‌های خود از ابتدای فصل در مورد رضاییان را جمع کند و با حکم اخراج او بروز دهد. البته برانکو در صحبت‌هایی هوشمندانه برای اینکه خود را مقابل هواداران پرسپولیس قرار ندهد، تعیین تکلیف رضاییان را به عهده مدیران باشگاه گذاشته است.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها