رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 246763

پروین؛

تمام تلاشم را کردم مشکل رضاییان حل شود / دلم نمی خواهد در کار برانکو دخالت کنم / دایی به احدالناسی باج نمی دهد

ساعت24-اسطوره پرسپولیس گفت: «به اعتقاد من پرسپولیس باید برای حضور در بازی های لیگ و رقابت های آسیایی تقویت شود.»

علی پروین به عنوان پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بتواند ماجرای رامین رضاییان را حل کند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به سلطان نیز پاسخ منفی دادند. وی پس از گفتگوی تلفنی با رضاییان تلاش کرد تا مشکل او را حل کند، اما این اتفاق نیفتاد.

پروین در این خصوص چنین اظهار داشت: «من خیلی دوست داشتم تا مشکل رامین حل شود. او بازیکن خوبی است و باید قدر خودش را بداند. من دوست ندارم تا در کار برانکو و باشگاه پرسپولیس دخالتی کنم. تمام تلاشم را کردم تا بتوانم کاری کنم که رامین به پرسپولیس برگردد، اما تصمیم گیرنده برانکو است. من دلم نمی خواهد که در مورد مسایل خصوصی پرسپولیس دخالتی کنم.»

وی به شدت دلش برای پرسپولیس شور می زند: «خیلی ها از من در مورد وضعیت تیم و بازیکنان می پرسند... من پیش از اینها نیز در مورد این موضوع توضیح دادم و گفتم که به اعتقاد من پرسپولیس باید برای حضور در بازی های لیگ و رقابت های آسیایی تقویت شود. اما با تمام این صحبت ها برانکو سرمربی تیم است و اوست که باید در مورد همه چیز تصمیم بگیرد. وظیفه من حمایت از پرسپولیس است و تا امروز این کار را انجام داده ام. حالا هم امیدوارم که پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ شود و در آسیا نیز بدرخشد.»

پروین معتقد است که سرخ ها باید قبل از جدی شدن بازی های آسیایی کارشان را در لیگ تمام کنند: «بازی های تیم پرسپولیس هفته به هفته سخت تر و فشرده تر می شود. ای کاش پرسپولیسی ها بتوانند نتیجه لازم را در بازی های لیگ بگیرند، تا تمام زورشان را برای بازی های آسیایی بگذارند. اگر پرسپولیس دو، سه بازی بعدی اش را ببرد، آن وقت چند هفته زودتر قهرمان می شود و می تواند با خیال راحت زورش را برای بازی های آسیایی بگذارد.»

علی پروین در مورد شایعه تبانی علی دایی نیز اظهارنظر جالبی می کند: «حتی مطرح کردن چنین مساله ای خنده دار است. همه می دانند که علی دایی چه خصوصیات اخلاقی دارد. او به احدالناسی باج نمی دهد. اگر آن اتفاق (اخراج دروازه بان تیم نفت) نمی افتاد، علی دایی در بازی با پرسپولیس خیلی بهتر و قوی تر ظاهر می شد. به نظر من بعضی ها حتی برای شایعه ساختن هم حواسشان را جمع نمی کنند (خنده). از من از این سوال ها نپرسید که دیگر جواب نمی دهم!»

هوادار

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها