رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249277

زیدان: رونالدو هم گاهی تعویض میشود

ساعت 24- سرمربی رئال مادرید معتقد است مهاجم پرتغالی تیمش گاهی باید تعویض شود.

زیدان
div class="item-body content-full-news">

به گزارش آس، رئال مادرید توانست در هفته بیست و هشتم لالیگا دو بر یک اتلتیک بیلبائو را در سن مامس شکست دهد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: همه بازیکنان نمایش خوبی بر جای گذاشتند. کریم بنزما هم خوبی را ارائه داد. کریستیانو رونالدو ممکن است گاهی تعویض شود که این اتفاق در بازی امشب رخ داد. او از نتیجه کسب شده خشنود بود. گرت بیل تا آخرین لحظه به تیم کمک کرد. حریف ما را تحت فشار قرار داد اما توانستیم به خوبی بازی را به نفع‌مان تمام کنیم. بازی خارج از خانه سختی بود که توانستیم سه امتیاز کسب کنیم.
سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: از کیلور ناواس حمایت می‌کنیم. او ممکن است روزی اشتباه کند و یا همچون بازی امشب چند توپ را مهار کند. عملکرد ناواس در کسب این پیروزی تاثیر گذار بود. ایسکو و آلوراو موراتا با وجود این که مدت کمی در زمین حضور داشتند بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
رئال مادرید پس از این بازی دو هفته به علت فیفا دی دیداری انجام نخواهد داد. زیدان در این باره گفت: برخی از بازیکنان تیم ملی کشورهایشان را همراهی خواهند کردند و نمی‌توانیم در این زمینه چیزی را تغییر دهیم. من استراحت خواهم کرد اما آنها نه. زمانی که از اردوهای ملی برگشتند 9 بازی در 24 روز خواهیم داشت و مطمئنم به همه نیاز خواهیم داشت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها