رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 249493

رئیس ستاد انتخابات تهران: ثبت نام 172 نفر در پایان روز اول نهایی شد

ساعت24- رئیس ستاد انتخابات تهران از ثبت نام قطعی 172 نفر در پایان اولین روز ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراها حوزه تهران، ری و تجریش خبر داد.

*87456456+
style="text-align:justify">علی اصغر ناصر بخت با بیان اینکه ثبت نام اولین روز از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه(30 اسفند) آغاز شد و تا ساعت 16 ادامه یافت افزود: در فرایند ثبت نام افرادی که در فرصت چند روزه پیش ثبت نام در مراکز پیشخوان دولت موفق به ثبت مشخصات خود شده اند مشکلات کمتری داشتند.
وی گفت: روند ثبت نام از فردا 8 صبح مجدد آغاز شده و افراد می توانند با در دست داشتن مدارک به ستاد انتخابات تهران واقع در فرمانداری تهران مراجعه و ثبت نام کنند.
ناصربخت عمده مشکل نامزدها در روز نخست نام نویسی را ناشی از نداشتن برگه عدم سوء پیشینه عنوان کرد و افزود: سامانه نام نویسی به گونه ای طراحی شده که افرادی که برگه سوء پیشینه نداشته باشند، نمی توانند مراحل بعدی ثبت نام را ادامه دهند زیرا این برگه از ملزومات مهم نام نویسی می باشد.
وی تاکید کرد: افرادی که در مراکز پلیس +10 برای دریافت برگه عدم سوء پیشینه اقدام و رسید دریافت کرده اند با همان برگه رسید می توانند ثبت نام کنند.
گفتنی است در نخستین روز از ثبت نام نامزدها برای انتخابات شورای شهر دوره پنجم چهره های نام آشنایی چون ابراهیم اصغرزاده، مرتضی الویری و شهربانو امانی از فعالان اصلاح طلب، هادی ساعی، غلامحسین مختاباد، غلامرضا انصاری، محمد حقانی و علی صابری از اعضای کنونی شورای شهر تهران با مراجعه به محل ثبت نام، نامزدی خود در انتخابات 29 اردیبهشت را اعلام کردند.
همچنین بیتا سحرخیز از بازیگران سینما و تلویزیون، مجید سرسنگی مدیرعامل سابق خانه هنرمندان و برخی چهره های دیگر هم در روز نخست ثبت نام ها اعلام کاندیداتوری کردند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها