رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249680

رییس جمهوری وارد استان خراسان جنوبی شد

ساعت 24-رییس جمهور روز چهارشنبه و در دومین روز از سال ۹۶ ، به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی، تولیدی، وارد استان خراسان جنوبی شد.

5
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند از سوی استاندار و امام جمعه بیرجند و جمعی از مقامات و مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

افتتاح و بازدید از کارخانه سیمان باقران درمیان و بهره برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی از طریق ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های دکتر روحانی در سفر به استان خراسان جنوبی خواهد بود.

رییس جمهور دقایقی قبل وارد فرودگاه بیرجند شد

کارخانه سیمان باقران درمیان، 137 کیلومتر راه اصلی، ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر بیرجند، مخازن نفتی بیرجند، گاز رسانی به شهر های اسفدن و حاجی آباد از جمله طرح های شاخصی است که با حضور آقای روحانی امروز در خراسان جنوبی افتتاح می شود.

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز سربیشه-نهبندان و شهر دیهوک و نشست با نخبگان سیاسی و اجتماعی استان از دیگر برنامه های رئیس جمهور در استان است.

لازم به ذکر است؛ افتتاح ۱۵ طرح و پروژه مهم استان در حوزه های زیربنایی و تولیدی، با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد ریال بخشی از برنامه های رئیس جمهوری در سفر دوم فروردین ماه ایشان به استان خراسان جنوبی خواهد بود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها