رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 249760

تصادف وحشتناک شاگرد استقلالی علی دایی + عکس

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تعداد سوانح رانندگی افزایش یافته و یکی از فوتبالیست ها نیز دچار سانحه شده است.

امیرارسلان مطهری در محور شریف‌آباد به شهرستان پاکدشت دچار سانحه رانندگی شد و با تلاش آتش‌نشانان و عوامل اورژانس راهی بیمارستان شد.

پدر امیر ارسلان مطهری ضمن تایید این خبر اظهار داشت: «اتومبیل امیرارسلان در نزدیکی شریف آباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستانی اعزام شد و آنجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام شد. شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نباشد.»

وی در ادامه از اعزام امیر ارسلان به بیمارستان هفت تیر شهرری خبر داد.

مطهری از ناحیه گردن و کتف و کمی هم از ناحیه کمر احساس درد می‌کند و در بیمارستان هفت تیر برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر از گردن و کتف وی سی تی اسکن گرفته خواهد شد تا براساس آن اقدامات درمانی بعدی متعاقبا انجام شود.

اخبار تکمیلی حاکی از آن است که نتایج عکس های رادیولوژی و سونوگرافی انجام شده در بیمارستان هفتم تیر شهرری از مطهری نشان داد که خوشبختانه آسیبی به مطهری و به ویژه مهره های کمر ارسلان وارد نشده است.

برای گرفتن سی تی اسکن از امیرارسلان نیز اقدام شده. به گفته پدر مطهری و با توجه به اعلام پزشکان فیله مهر کمر امیرارسلان با کوفتگی مواجه شده و مهاجم نفت از ناحیه کتف نیز احساس درد می کند که با مشخص شدن نتایج سی تی اسکن وضعیت امیرارسلان دقیق تر مشخص خواهد شد.

برای مهاجم گلزن و جوان نفت آرزوی بهبودی و سلامتی کامل داریم.

پدر مطهری همچنین در بیمارستان هفت تیر شهرری گفت: «خدا را شکر آسیبی جدی به امیر ارسلان وارد نشده و فقط گرفتگی در نزدیکی مهره کمر و درد در ناحیه کتف سمت راست او را اذیت می کند و انشاالله با مشخص شدن نتیجه سی تی اسکن پزشکان دقیق تر وضعیت وی را به ما اعلام خواهند داشت.»

ارسلان در حال بازگشت به تهران برای حضور در دور جدید تمرینات نفت بوده. مطهری اصالتا گرمساری است و در تعطیلات نوروزی به این شهر سفر کرده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها