رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249869

راز جسد رها شده دختر 15 ساله در جنگل

ساعت 24-جسد دختر 15 ساله ای 2 کیلومتر دورتر از محل زندگی اش در جنگلی کشف شده است.

5
پیگ دوهرتی روز شنبه گذشته بعد از ترک محل کارش ناپدید می شود. مادر وی بدنبال نداشتن هیچ گونه تماس و خبری از سوی دخترش از شدت نگرانی با پلیس تماس می گیرد.

پاملا مونرو 32 ساله علاوه بر تماس با پلیس برای یافتن دخترش در سایتی که مختص گم شدگان است نیز ثبت نام کرده بود، اما پیگیری های این مادر نتیجه در برداشت. پیگ بعد از خروج از محل کارش منتظر اتوبوس در ایستگاهی واقع در کیرکینتیللچ بوده که دیگر هیچ شخصی وی را مشاهده نکرده است. بدنبال تحقیقات پلیس برای پیدا کردن این دختر 15 ساله، روز دوشنبه جسدش وی 2 کیلومتر دورتر از خانه اش در جنگل کشف شده است. تحقیقات به سرعت آغاز شده و این قسمت جنگل توسط پلیس برای یافتن سرنخ بسته شده است.

کلر تیلور یکی از مقامات پلیس گفته است: " کارآگاهان زبردستی از واحد تحقیق و بررسی قتل از پلیس اسکاتلند روی این پرونده در حال کار کردن هستند."

سخنگوی پلیس اسکاتلند گفت: " علت مرگ هنوز غیرقابل توضیح است و تحقیقات در مراحل اولیه قرار دارد. حدود ساعت 12.45 روز دوشنبه، با گزارش کشف جسدی در جنگلی واقع در جاده کلیدبنک نیروهای پلیس در محل حاضر شدند. تحقیق و بررسی برای یافتن سرنخ همچنان ادامه دارد و هنوز نمی توان بطور دقیق راجع به علت و چگونگی مرگ صحبت کرد."

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها