رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249879

فیلم های خارجی پیشنهادی، برای تماشا در نوروز

ساعت 24-بی شک یکی از تفریحات نوروزی تماشای فیلم و سریال است و فیلم های سینمایی خارجی بخصوص فیلم های هالیوودی می توانند گزینه های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت باشند.

3
بی شک یکی از تفریحات نوروزی تماشای فیلم و سریال است و فیلم های سینمایی خارجی بخصوص فیلم های هالیوودی می توانند گزینه های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت باشند. از میان فیلم هایی که در سال 2016 اکران شدند و در سال 2017 در حال اکران هستند، فیلم هایی که در وبسایت های IMDB، Rotten Tomatoes و Metacritic بالاترین امتیازها را گرفته اند در اینجا دسته بندی کرده ایم که شاید با در نظر گرفتن این امتیازها تصمیم گیری در مورد تماشایشان برایتان راحت تر شود.


در مورد این وبسایت نیز باید بگوییم، "بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها" (Internet Movie Database) با مخفف انگلیسی IMDb، بانک اطلاعاتی آنلاینی است که شامل اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، مجموعه‌های تلویزیونی و... می شود. آی‌ام‌دی‌بی یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌ها در نوع خود بوده و ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد. راتِن تومِیتوز به معنی «گوجه‌فرنگی‌های گندیده»، نام یک پایگاه اینترنتی انگلیسی‌زبان درباره اخبار، نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی است. در این وب‌گاه فیلم‌های سینمایی هر کدام نمره‌ای از ۱۰۰ درصد می‌گیرند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید.

«لوگان» (Logan)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.6 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 92 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 95 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«لوگان» فیلم ابر قهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جیمز منگولد است که بر اساس شخصیت ولورین از کمپانی مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم الهام گرفته شده از مجموعه کتاب کمیک لوگان مرد سال‌ دیده، اثر مارک میلر و استیو مک‌ نایون است. «لوگان» ادامه دو قسمت قبلی، «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» (۲۰۰۹) و «ولورین» (۲۰۱۳) است و دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شود. از بازیگران این فیلم می‌توان به هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت، استیون مرچنت و دافنه کین اشاره کرد. در زمان آینده، لوگان خسته، از پروفسور اگزاویه بیمار مراقبت می‌کند اما تلاش‌های او برای پنهان شدن از جهان و میراثش با رسیدن جهش‌ یافته‌ای جوان که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، به پایان می‌رسد.


«لا لا لند» (La La Land)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.4 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 93 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 87 درصد

«لا لا لند» فیلمی آمریکایی در سبک درام و موزیکال به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل است. در این فیلم بازیگرانی همچون رایان گاسلینگ، اما استون، جی. کی. سیمونز، جان لجند، رزمری دویت و میگن فی ایفای نقش می‌کنند. دیمین شزل که خود در رشته موسیقی تحصیل کرده و فیلم «ویپلش» را بر اساس خاطراتش در سال ۲۰۱۴ ساخته بود، دومین فیلم خود را نیز با زمینه موسیقی به روی پرده فرستاده است. رایان گاسلینگ و اما استون در این فیلم برای بار سوم با یکدیگر همبازی شده‌اند. داستان بسیار زیبای این فیلم در مورد یک مرد پیانیست و یک زن بازیگر می باشد که در لُس آنجلس فعالیت دارند. اما دیگر این نوازنده نمی تواند بنوازد و این بانوی بازیگر نمی تواند بازی کند.


«ستیغ اره ای» (Hacksaw ridge)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.2 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 87 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 94 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«ستیغ اره‌ای» فیلم درام و جنگی به کارگردانی مل گیبسون و نویسندگی گره‌گوری کرازبی، رابرت شنکن و رندل والاس است. بازیگرانی چون اندرو گارفیلد، وینس وان، سم وورتینگتن، لوک بریسی، هوگو ویوینگ، رایان کور، ترزا پالمر، ریچارد پایروس و ریچل گریفیتس در فیلم حضور دارند. فیلم بر اساس داستان واقعی یک مخالف جنگ و پزشک ارتش آمریکا به نام "دزموند داس" است که حاضر نمی‌شود سلاحی حمل کند اما طی نبرد اوکیناوا در جنگ جهانی دوم با وجود شلیک‌های بی‌وقفه‌ی دشمن، یک‌تنه جان بیش از ۷۵ نفر از هم‌رزمانش را نجات می‌دهد و در نتیجه موفق به دریافت مدال افتخار از دستان رئیس جمهور "هری ترومن" می‌شود.


«زوتوپیا» (Zootopia)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.1 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 98 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 94 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«زوتوپیا» انیمیشنی با ژانر کمدی و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شده و در سال 2016 اکران شد. کارگردانی این اثر توسط جرد بوش، بایرون هاوارد و ریچ مور انجام شده و صداپیشگی کاراکترهای آن را جینیفر گودوین، جیسون بیتمن و ادریس آلبا انجام داده اند. شکیرا نیز در صداپیشگی و خواندن چند آهنگ در آن همکاری داشته است. داستان آن درباره شهری به نام زوتوپیا است که حیوانات در آن ساکن هستند. وقتی روباه چرب‌ زبانی برای جرمی که مرتکب نشده، مقصر شناخته می‌شود، یک خرگوش که افسر پلیس است او را تحت پیگرد قرار می‌دهد. اما وقتی هر دوی آن‌ها هدف‌های یک توطئه می‌گردند، مجبور می‌شوند که با هم متحد شوند.

«جان ویک: فصل 2» (John Wick: Chapter 2)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.1 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 90 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 93 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«جان ویک: فصل 2» فیلم اکشن مهیج نئو نوآر محصول سال 2017 آمریکا است که چد استاهلسکی آن را از روی فیلمنامه ای از درک کولستاد کارگردانی نموده است و دنباله ای بر فیلم «جان ویک» (2014) می باشد. یکی از همراهان پیشین جان ویک (کیانو ریوز) در حال طرح ریزی یک انجمن ترور بین المللی مخفیانه است. بدلیل آنکه جان، گرفتار سوگند کمک به اوست، به رم سفر می کند اما با گروهی از خطرناک ترین قاتلین جهان مواجه می شود. روبی رز، کامان، لارنس فیشبورن، ریکاردو اسکمامارچو، جان لگوئیزامو و ایان مک‌شین از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«شیر» (Lion)
امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.1 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 86 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 86 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«شیر» فیلمی زندگی نامه ای محصول سال 2016 استرالیا است که گارث دیویس آن را کارگردانی کرده و لوس دیویز آن را بر اساس کتابی نوشته لری بوتروز نوشته است. دو پاتل، نیکول کیدمن، رونی مارا و دیوید ونهام در آن نقش آفرینی کرده اند. داستان آن درباره پسربچه پنج ساله هندی است که خانه اش را که در خیابان های کلکته بود از دست داده است. او با چالش های بسیاری رو به رو می شود تا اینکه یک زن و شوهر در استرالیا سرپرستی وی را بر عهده می گیرند. حال او 25 ساله شده و قصد دارد تا خانواده اش را که در گذشته از دست داده پیدا کند.


«ددپول» (Deadpool)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8.1 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 84 درصد

امتیاز وبسایت متاکریتیک: 65 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«ددپول» فیلمی ابر قهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلر ساخته شده و هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است. رایان رینولدز، مورنا باکارین، اد اسکراین، جینا کارانو، تی جی میلر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، «وید ویلسون» بعد از انجام آزمایش‌هایی به توانایی‌های جدیدی دست پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد به دنبال شخصی برود که زندگی‌اش را تا مرز نابودی برده است.


«ورود» (Arrival)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 94 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 87 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«ورود» فیلمی علمی تخیلی محصول سال 2016 آمریکا است که دنیس ویلنو آن را کارگردانی کرده و اریک هیسرر فیلمنامه اش را نوشته است و بر اساس داستان کوتاهی از تد چیانگ ساخته شده است. لوئیس (ایمی آدامز) استاد زبان‌شناسی در دانشگاه است که دخترش را به خاطر سرطان از دست می‌دهد. وی روانه کلاس درس در دانشگاه می‌شود ولی یکی از دانشجویان از او می‌خواهد که تلویزیون را روشن کند. همه شبکه‌ها در حال پخش گزارشی درباره دوازده سفینه فضایی در نقاط گوناگون دنیا هستند. همان شب از ارتش آمریکا با لوئیس تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند برای تماس برقرار کردن با موجودات این سفینه‌ها با آنها همکاری کند. او در کمپ ارتش با یک فیزیکدان (جرمی رنر) به نام ایان آشنا می‌شود. آنها در سفینه با دو موجود هفت پا مواجه می‌شوند که زبان و الفبای خاص خود را دارند که کسی از آن سر در نمی‌آورد. او تلاش می‌کند علایم آنها را که مانند جوهر از پاهایشان افشانده می‌شود رمز گشایی کند.


«روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8 از 10

امتیاز وبسایت amazon.com به این فیلم: 4.5 از 5

امتیاز کاربران گوگل: 95 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«روگ وان» یک فیلم حماسی، فضایی و جنگی محصول سال ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا به کارگردانی گرث ادواردز و به نویسندگی گری ویتا و کریس وایتز و بر اساس ایده‌ای از جان نول، ناظر جلوه‌های ویژه است. این فیلم اولین فیلم مشتق شده از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» است که داستانی مستقل در دنیای جنگ ستارگان دارد و بازیگرانی مانند فلیسیتی جونز، دیه‌گو لونا، ریز احمد، بن مندلسون، دانی ین، جیانگ ون، فارست ویتاکر، مدس میکلسن و آلن تودیک در آن نقش آفرینی می‌کنند. داستان این فیلم که مدت کوتاهی قبل از رویدادهای «امیدی تازه» رخ داده، متمرکز بر گروهی از جاسوس‌های شورشی است که نقشه می‌کشند تا «ستاره مرگ»، سلاح جدید امپراتوری کهکشانی را پیدا کرده و بدزدند.


«منچستر کنار دریا» (Manchester by the Sea)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 8 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 96 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 75 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«منچستر کنار دریا» فیلم درامی محصول سال 2016 آمریکا است که کنث لونرگان آن را نوشته و کارگردانی کرده و کیسی افلک به خاطر بازی در آن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در سال 2016 شد. دیگر بازیگران آن میشل ویلیامز، کایل چندلر و لوکاس هجز هستند. داستان آن درباره مردی بنام لی چندلر است که بعد از مرگ ناگهانی برادر بزرگش به قیم قانونی پسر او تبدیل شده است.


«کوبو و دو تار» (Kubo and the Two Strings)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.9 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 97 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 93 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«کوبو و دو تار» یک انیمیشن فانتزی مهیج آمریکایی به سبک استاپ موشن سه‌ بعدی است که توسط استودیوی لایکا برای فوکوس فیچرز تهیه و تولید شده است. کارگردان آن تراویس نایت و فیلمنامه‌ نویس‌های آن مارک هیمز و کریس باتلر هستند. در این فیلم ستاره‌های مشهوری صداپیشگی می‌کنند که از میان آنها می‌توان به آرت پارکینسون، شارلیز ترون، متیو مک‌کانهی، رونی مارا، رالف فاینس و برندا واکارو اشاره نمود. داستان این انیمیشن در مورد پسرکی به نام کوبو در ژاپن باستان روایت می‌شود. او در دهکده‌ای از مادرش مراقبت می‌کند تا اینکه یک شبح از گذشته با احیا کردن انتقامی بسیار قدیمی زندگی وی را زیر و رو می‌کند. این باعث می‌شود که انواع و اقسام اتفاقات برای او رخ دهد و خدایان و هیولاها به تعقیبش بیایند. برای آنکه کوبو زنده بماند، باید زرهی جادویی را بیابد که زمانی پدر مرحومش، یک سامورایی افسانه‌ای، آن را می‌پوشیده است.


«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.9 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 90 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 92 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو و بر پایه شخصیت کاپیتان آمریکا در کمیک‌های مارول کامیکس است. این فیلم دنباله ای بر فیلم های «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» (۲۰۱۱) و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (۲۰۱۴) و سیزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول می‌باشد. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه آن را با استفاده از کمیک «جنگ داخلی» نگاشته‌اند. کریس اوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، امیلی ونکمپ، دان چیدل، جرمی رنر، چدویک بوزمن، پل بتانی، الیزابت اولسن، پل راد، فرانک گریلو، تام هالند، ویلیام هرت و دانیل برول در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. بعد از اتفاقات «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان« و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» دولت های جهان قانونی را وضع می کنند که طی آن فعالیت‌های تمامی ابر قهرمانان کنترل می‌شوند و آن‌ها بایستی برای دولت کار کنند. کاپیتان آمریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند، مقابل یکدیگر می‌ایستند.


«دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.9 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 70 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 87 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«دیو و دلبر» فیلم موزیکال فانتزی رمانتیک تاریکی محصول سال 2017 آمریکا است که بیل کاندون از روی فیلمنامه ای از استیون چبوسکی و ایوان اسپیلیوتوپولوس آن را کارگردانی کرده و با همکاری والت دیزنی پیکچرز و مندویل فیلمز ساخته شده است. این فیلم اکشن زنده، نسخه باز خلق شده ای از انیمیشنی به همین نام از دیزنی در سال 1991 است که خود اقتباسی از داستان افسانه ای قرن هجدهمی از ژن-ماری لوپرنس دو بومون بود. نقش های اصلی و مکمل این فیلم را اما واتسون، دن استیونز، لوک اوانز، کوین کلاین، جاش گد، اوان مک‌گرگور، استنلی توچی، اودرا مک‌دونالد، گوگو امباثا-را، ایان مک‌کلن و اما تامپسون بازی می کنند.


«دکتر استرنج» (Doctor Strange)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.7 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 90 درصد

امتیاز وبسایت متاکریتیک: 93 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«دکتر استرنج» فیلمی ابر قهرمانی و اکشن آمریکایی به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی سی. رابرت کارگیل است که بر اساس شخصیتی به همین نام از کتاب‌های مصور انتشارات شرکت مارول کامیکس ساخته شده ‌است. این فیلم به عنوان چهاردهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، ریچل مک‌آدامز، تیلدا سوئینتن، چیوتل اجیوفور، مایکل استلبرگ و مدس میکلسن ایفای نقش می‌کنند. یک پزشک ماهر جراح مغز و اعصاب پس از اینکه دچار یک تصادف اتومبیل می‌شود، بر اثر این حادثه مهارت دست‌ هایش در جراحی را از دست می‌دهد و از این زمان به بعد با بُعد دیگری از جهان ماوراییِ جادو و کیمیاگری آشنا می‌شود و می‌خواهد از این قدرت برای برقراری عدالت روی زمین استفاده کند.


«اگر سنگ از آسمان ببارد» (Hell or High Water)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.7 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 98 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 91 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«اگر سنگ از آسمان ببارد» یک فیلم جنایی آمریکایی به کارگردانی دیوید مکنزی و نویسندگی تیلور شریدن است. از بازیگران این فیلم می‌توان به کریس پاین، بن فاستر، جف بریجز و گیل بیرمنگام اشاره کرد. داستان درباره دو برادر است که نقشه سرقت از بانک را در سر دارند تا بتوانند مزرعه خانوادگی شان در تگزاس را نگه دارند. اما در همین حین دو رنجر تگزاسی نیز به دنبال گرفتن این دو برادر هستند.


«موانا» (Moana)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.7 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 95 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 95 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«موانا» انیمیشن ماجرایی کمدی فانتزی موزیکال سه بعدی آمریکایی محصول سال 2016 است که توسط استودیوهای والت دیزنی انیمیشن ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز آن را منتشر کرده است. این انیمیشن پنجاه و ششمین فیلم بلند انیمیشن دیزنی است که ران کلمنتس و جان ماسکر در کنار دان هال و کریس ویلیامز آن را کارگردانی کرده اند و داستان آن درباره یک جزیره کوچک قدیمی توسط شخص بدجنسی بنام مائویی نفرین وحشتناکی می شود و دختر رئیس قبیله که نامش موانا (با صداپیشگی آئولی کراوالیو) است می خواهد همه چیز را درست کند. به همین خاطر او باید به منطقه ای دور دست برود تا پاسخش را دریافت کند.
موانا در اقیانوس آرام با مرد قدرتمندی بنام "دمیگا" نیز آشنا می شود که همراه یکدیگر با قایق بادبانی یک ماجراجویی بزرگی را آغاز می کنند. دواین جانسون، ریچل هاوس، توموئرا موریسون، جیمین کلمنت، نیکول شرزینگر و آلن تودیک از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.


«مهتاب» (Moonlight)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.6 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 97 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 78 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«مهتاب» فیلمی در سبک درام به کارگردانی بری جنکینز است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به ماهرشالا علی و نائومی هریس اشاره کرد. این فیلم داستان مردی سیاه پوست را از دوران کودکی تا بزرگسالی روایت می کند که در شهر میامی و در شرایطی سخت بزرگ می شود.


«فیلم سینمایی لگو بتمن» (The Lego Batman Movie)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.6 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 91 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 95 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«فیلم سینمایی لگو بتمن» انیمیشنی سه‌ بعدی در ژانر کمدی ابر قهرمانی از محصولات استودیو وارنر برادرز است. این انیمیشن به کارگردانی کریس مک‌کی و نویسندگی سث گراهام-اسمیث به عنوان اثری مشتق بر فیلم لگو محصول سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود، که تمرکز آن بر روی شخصیت ابرقهرمان شرکت دی‌سی کامیکس، بتمن است. از صداپیشگان آن می‌توان به ویل آرنت، زک گالیفیاناکیس، مایکل سرا، رزاریو داوسون، رالف فاینس و ماریا کری اشاره کرد. بروس وین صاحب شرکت بین می باشد و فرد مشهوری در شهر است، ولی آنچه که مردم در مورد او نمی دانند این است که او همان بتمن است. او باید بار دیگر با خلافکاران گاتهام رو به رو شده و آنها را تحویل قانون دهد. وی همچنین سرپرستی کودکی را بر عهده گرفته و باید خود را با شرایط جدید وفق دهد.


«گسسته» (Split)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 76 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 87 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«گسسته» یک فیلم روان‌شناختی مهیج ترسناک آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی ام. نایت شیامالان است. داستان آن درباره مرد جوان و مرموزی به نام کوین است که حداقل دارای ۲۳ شخصیت مختلف است و مجبور به ربودن ۳ نفر می‌شود. جیمز مک‌اووی در نقش کوین بازی می کند، مردی که اختلال گسستگی هویتی دارد و تابحال 23 شخصیتش کنترل شده است، ولی شخصیت بیست و چهارمش جان سه دختربچه را تهدید می کند که نقش این سه دختر را آنیا تیلور-جوی، هیلی لو ریچاردسون و جسیکا سولا بازی می کنند.


«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 73 درصد

امتیاز وبسایت متاکریتیک: 66 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» یک فیلم فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی دیوید ییتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته جی.کی. رولینگ است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم که اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین نام است، به عنوان مشتق/پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم‌های هری پاتر بوده و اولین قسمت از یک پنج‌گانه است. داستان فیلم در سال 1926 رخ می دهد که درباره فردی به نام نیوت اسکمندر (با بازی ادی ردمین) است که به واسطه نگارش کتاب جدیدش رهسپار ایالات متحده و شهر نیویورک می گردد. در چمدان نیوت موجودات عجیب و غریبی وجود دارند که بر اثر یک اتفاق آزاد شده و سر از نیویورک و منطقه منهتن در می آورند. نیوت در مسیر جستجوی این موجودات به افراد مختلفی برخورد می کند که موجب بوجود آمدن اتفاقات مختلفی می شود از جمله مردی به نام گریوز (با بازی کالین فارل) که نیتی شیطانی دارد.


«حیوانات شبگرد» (Nocturnal Animals)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 73 درصد
امتیاز کاربران گوگل: 82 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)
«حیوانات شبگرد» یک فیلم نئو نوآر، مهیج و جنایی-معمایی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی تام فورد است که اقتباسی از رمان «تونی و سوزان» به قلم آستین رایت در سال ۱۹۹۳ به شمار می‌رود. داستان این فیلم فوق العاده در مورد یک صاحب گالری هنر (اِیمی آدامز) می باشد که از شوهرش ادوارد (جیک جیلنهال) که نویسنده بوده جدا شده و وقتی کتاب جدید همسر سابقش که چاپ نشده به طور ظاهراَ اتفاقی به او می رسد، با خواندنش متوجه شباهت های فراوان بین زندگی واقعی اش با داستان می شود و فکر می کند شوهر سابقش دیوانه شده و در فکر قتل اوست.

«سالی» (Sully)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 85 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 93 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«سالی» فیلم درام زندگی نامه ای محصول سال 2016 آمریکا به کارگردانی کلینت ایستوود و نویسندگی تاد کومارنیکی بر اساس زندگی نامه چسلی "سالی" سالنبرگر و جفری زاسلو است که تام هنکس در نقش سالی ظاهر شده و دیگر بازیگران این فیلم شامل آرون اکهارت، لورا لینی، آنا گان، آتم ریسر، هولت مک‌کالانی، جیمی شریدن و جری فررا می شوند. داستان فیلم درباره ی یک خلبان وظیفه شناس به نام سالی سالنبرگر می باشد که قهرمانانه وظیفه فرود بسیار دشوار یک هواپیمای پر از مسافر بر روی رودخانه هادسون را بر دوش کشید.


«در جستجوی دوری» (Finding dory)

امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB: 7.4 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این فیلم: 94 درصد

امتیاز وبسایت متاکریتیک: 77 درصد
فیلم های سینمایی خارجی پیشنهادی برای تماشا در نوروز (1)

«در جستجوی دوری» انیمیشن ماجرایی درام-کمدی سه بعدی محصول سال 2016 آمریکا و تهیه شده توسط استودیوهای پیکسار انیمیشن و منتشر شده توسط والت دیزنی پیکچرز است که اندرو استنتون و انگوس مک‌لین آن را کارگردانی کرده اند و فیلمنامه اش را استنتون و ویکتوریا استراوس نوشته اند. این انیمیشن اسپین-آف/دنباله ای بر انیمیشن «در جستجوی نمو» (2003) است که الن دی‌جنرس و آلبرت بروکس در آن صداپیشگی کرده اند. تنها ۶ ماه پس از حوادث قسمت اول ماهی فراموشکاری به نام دوری که در قسمت اول پا به پای مارلین به دنبال نمو اقیانوس را زیر پا گذاشت، هم اکنون برخی از خاطرات دوران کودکی خود را به یاد می‌آورد و با ذهنی آشفته و فراموشکار در تلاش به دنبال خانواده اش در اقیانوس است.

برترین ها

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها