رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249897

انفجار یک سوپر مارکت در خیابان میرداماد/ 2 مرد دچار سوختگی شدند/ خارج شدن یک زن از زیر آوار /آخرین فرد حادثه دیده از زیر آوار خارج شد

ساعت 24-سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک باب مغازه در خیابان میرداماد خبر و گفت: 2 مرد در این حادثه دچار سوختگی شدند.

4
جلال ملکی اظهار کرد: ساعت 14:02 امروز وقوع انفجار در خیابان میرداماد، خیابان شنگر به سامانه 125 اعلام شد.

وی با بیان اینکه در پی اعلام حادثه 3 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: محل حادثه یک سوپر مارکت قدیمی به وسعت 50 متر بود که یک نیم طبقه فوقانی هم داشت.

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال انفجار شدید شیشه‌ها و دیوار این سوپر مارکت تخریب و تمام اجناس آن از بین رفته بود، اضافه کرد: مغازه‌ مبل فروشی هم که در کنار این سوپر مارکت قرار داشت دچار خسارت جزیی شده بود.

ملکی با بیان اینکه 2 مرد در این حادثه دچار سوختگی شدند، عنوان کرد: این دو مرد تحویل عوامل اورژانس شدند. البته پیش بینی می‌شود افراد دیگری زیر اجناس و دیوار تخریب شده محبوس باشند و عملیات آتش‌نشان‌ها برای جست‌وجوی آنها ادامه دارد.

*ساعت 15:22

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان دقایقی پیش موفق شدند یک خانم را زنده از زیر آوار خارج کنند، گفت: احتمالا فرد دیگری هنوز زیر آوار است که تلاش‌ها برای یافتن این فرد ادامه دارد.

وی در توضیح علت وقوع حادثه افزود: بررسی‌های اولیه انفجار را ناشی از نشت گاز نشان می‌دهد.البته پس از اتمام عملیات علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان دقیق‌تر بررسی می‌شود.

*ساعت 16

سخنگوی آتش نشانی اضافه کرد: آخرین فرد حادثه دیده انفجار سوپرمارکت در میرداماد لحظاتی پیش از زیر آوار خارج شد.

به گفته وی این فرد که یک مرد 40 ساله است، وضعیتش وخیم گزارش شده است و آتش‌نشانان او را تحویل عوامل اورژانس دادند.

آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها