رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249964

اکبر عبدی در «دورهمی» مهران مدیری چه گفت؛

سالی دو بار مرا می کشند/ من و شریفی نیا تام و جری هستیم/مدیون عبدالله اسکندری هستم

ساعت24-مرد هزار چهره سینمای ایران به برنامه کارگردان مرد هزار چهره آمد ، اکبر عبدی بازیگر سینما در برنامه دورهمی مهران مدیری حرف های جالبی زد که با هم بخش هایی از آن را مرور می کنیم.

+-*/7456+59+
اکبر عبدی بازیگر سینمای ایران شامگاه چهارم فروردین ماه مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود و به پرسش های او درباره مسایل مختلف پاسخ داد.

عبدی در ابتدا درباره شایعه های زیادی که درباره سلامتی اش وجود دارد، اظهار کرد: سالی دو بار مرا می کشند و من نمی دانم این از دوست داشتن است یا از دوست نداشتن. من سال ۹۴ را دیالیز می کردم و سال ۹۵ پیوند کلیه داشتم همچنین جراحی قلب کردم ولی این روزها حالم بهتر است.

بازیگر فیلم های «اخراجی ها» و «رسوایی» همچنین درباره سلفی گرفتن های مردم با وی و اینکه بیشتر وقت ها این سلفی گرفتن ها آزاردهنده است، بیان کرد: نمی دانم چه کسی سلفی را اختراع کرد، گاهی ما به بهشت زهرا می رویم و یا روی تخت بیمارستان بستری هستیم و بعد می بینیم یک نفر می آید و می خواهد عکس سلفی بیندازد.

عبدی در بخشی از سخنانش در ارتباط با دیگر بازیگران به محمدرضا شریفی نیا اشاره و با مزاح بیان کرد: به من گفتند با شریفی نیا در نیفت اما ما دو نفر مثل تام و جری هستیم نه می توانیم با هم باشیم و نه می توانیم بدون هم باشیم.

بازیگر فیلم های «مادر» و «ای ایران» در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به پرسش مهران مدیری درباره همکاری اش با کارگردانان مختلف یادآور شد: من با داریوش مهرجویی همکاری کردم. این افتخار را داشتم که راه رفتن جلوی دوربین، ایست بازیگر و... و حتی مفهوم سینما را از ناصر تقوایی بیاموزم و ۲۰ سال در خانه علی حاتمی سکونت داشتم، به شکلی که حتی گاهی دو تا سه ماه منزل خودم نمی رفتم.

او افزود: همچنین در این سال ها مدیون عبدالله اسکندری هستم که مشورت های زیادی با ایشان داشته ام چه در حوزه کاری و چه در حوزه زندگی خصوصی ام.

عبدی با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم بیکار بوده است و همچنین عمل کلیه خود اظهار کرد: من حدود یک سال و نیم اروپا رفتم و در آنجا تئاتر کار کردم و حدود یک سال و نیم هم تهران بی کار بودم، من به نوعی کارگر ارشاد هستم و وزارت ارشاد کارفرمای ماست اما در این ۲ سال از طرف زنگ نزدند که حال مرا بپرسند.

این بازیگر سینما در پایان بیان کرد: فیلمی هست که خیلی جدی دوست دارم تهیه کننده و بازیگرش باشم سوژه آن از یک فیلم هندی گرفته شده و بخشی هم سوژه ای است که خودم آن را پرورانده ام و اگر کسی بسازد حاضرم بازی کنم و در سرمایه گذاری هم شریک باشم.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها