رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249978

خبر بسیار بد نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها!

ساعت24-قرارداد یازده بازیکن تاثیر گذار و شاخص استقلال رو به پایان است و عدم تمدید قرارداد این ها هارمونی تیم را در فصل آتی بهم خواهد ریخت!

البته اینکه قرارداد یازده بازیکن تاثیر گذار استقلال به اتفاق به پایان می رسد جای تعجب دارد و نشانگر ضعف مدیریتی تیم در تنظیم قراردادها است و بی شک تمدید قراردادها نیروی زیادی را از باشگاه استقلال پنجره نقل و انتقالات آینده خواهد گرفت. اما یازده بازیکن استقلال که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می رسد از این قرار است:

1-امید ابراهیمی

2-بهنام برزای

3-جابر انصاری

4-وریا غفوری

5-امید نورافکن

6-جان واریو

7سید مجید حسینی

8-کاوه رضایی

9-پادوانی

10-یعقوب کریمی

11- مجتبی حق دوست

همان طور که از اسامی پیداست همه این بازیکنان جزء مهره های شاخص و تاثیر گذار تیم هستند که به هارمونی و هماهنگی لازم دست یافته اند و طبعیتا ادامه حضورشان به تیم کمک خواهد کرد که در فصل آتی راحت تر مسیر قهرمانی را طی کنند.

پرسپولیس یکی دو ماهی است تمدید قرارداد بازیکنان خود را شروع کرده و فعلا با بازیکنانی که برای تمدید به توافق نرسیده سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا هستند. علیرضا منصوریان – سرمربی استقلال اینروزها یکی از دغدغه های اصلی اش تمدید قرارداد این بازیکنان است و بارها از باشگاه استقلال خواسته قرارداد هر یازده بازیکن تمدید شود به خصوص خارجی ها. چرا که آنها حرفه ای فکر می کنند و پول برای آنها مهم است.

قرارداد سه بازیکن جوان استقلال هم در شرف پایان است. ارشیا آقابابازاده – محمد مهدی رجبی فر و علیرضا سیار.

خبر ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها