رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 249992

تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور و در راس آن ظریف، به ثمر نشست

ساعت24-سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تلاش های دستگاه دیپلماسی کشور برای آزادی نرگس کلباسی گفت: وزارت امور خارجه بر اساس وظایف ذاتی خود حامی تمامی شهروندان ایرانی و مدافع حقوق آنها در خارج از کشور بوده و انشاالله در سال جدید نیز این سیاست با جدیت تمام ادامه خواهد یافت.

-*/7+6489+145+
بهرام قاسمی در خصوص تبرئۀ نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار ایرانی از سوی دادگاه تجدید نظر «رایاگادای » هند، ضمن ابراز خرسندی از تبرئۀ این بانوی نیکوکار در روزهای آغازین سال ۱۳۹۶ گفت: از اینکه تلاش های بی وقفۀ دستگاه دیپلماسی کشور و در راس آن شخص وزیر امور خارجه آقای دکتر ظریف، به ثمر نشست و خانم نرگس کلباسی از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد ، خوشحال هستم.
این دیپلمات عالی رتبه کشورمان اضافه کرد :در کنار تلاش های دیپلماتیک، پیگیری ها وحمایت های مردمی نیز بسیار موثر و کارساز بود.‌
قاسمی گفت: وزارت امور خارجه بر اساس وظایف ذاتی خود حامی تمامی شهروندان ایرانی و مدافع حقوق آنها در خارج از کشور بوده و انشاالله در سال جدید نیز این سیاست با جدیت تمام ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایسنا ، محمد جواد ظریف نیز در اینستاگرام خود به نرگس کلباسی به خاطر تبرئه شدنش تبریک گفت.
این دیپلمات عالی رتبه کشورمان در صفحه ی خود در این شبکه اجتماعی نوشت :
از خبر تبرئه بانوی نیکوکار ایرانی، سرکار خانم کلباسی بسیار خوشحال شدم. تبریک فراوان به خانم کلباسی و تقدیر از صبر و استقامت ایشان و سپاس از تلاش همکاران و پویش مردمی حمایت از ایشان
به گزارش ایسنا ،صبح امروز نرگس کلباسی در کانال تلگرام خود نوشت:دقایقی پیش حکم دادگاه تجدید نظر در شهر رایاگادا در مورد پرونده من اعلام و از همه اتهامات وارده تبرئه شده و بی‌گناه شناخته شدم.
در حکم دادگاه اعلام شده در صورت تمایل می توانم به خاطر تمام مشکلات و سختی هایی که این مدت برایم ایجاد کرده اند اعلام خسارت کنم.
ممنونم از همه حمایت های شما هموطنان عزیزم, از مقامات محترم سیاسی تا شهروندان عادی...

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها