رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250027

رئال مادرید و پیشنهاد قراردادی ۶ ساله با افزایش ۳ برابری دستمزد به ایسکو

ساعت24-وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته ای که ایسکو با شایعات انتقال به بارسلونا خبر ساز شده بود، رئال مادرید اقدام کرد و به هافبک خود پیشنهاد تمدید قرارداد ۶ ساله ارائه کرد.

این هافبک ۲۴ ساله که مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته، تا ژوئن سال ۲۰۱۸ با مادریدی ها قرارداد دارد. همین مسئله باعث نگرانی لوس بلانکوس در مورد آینده این بازیکن با استعداد شده و آنها قصد دارند او را در سانتیاگو برنبائو حفظ کنند.

منچستر سیتی دو بار برای خرید او اقدام کرده، و اگر قرار به جدایی باشد، تیم گواردیولا بدون شک یکی از مقاصد احتمالی ایسکو خواهد بود. همه این اتفاقات رئال مادرید را وادار کرده تا قراردادی به ارزش سالانه ۶ میلیون یورو و تا سال ۲۰۲۴ به ایسکو ارائه کند. در آن زمان ایسکو ۳۲ ساله خواهد بود و روی کاغذ، بهترین سال های بازی خود را در رئال مادرید سپری خواهد کرد.

زین الدین زیدان در این فصل خیلی به صورت ثابت از او استفاده نکرده اما همه حس می کنند که اگر او کمی صبور باشد، به زودی جایگاه ثابتی در ترکیب تیم پیدا خواهد کرد. با پیشنهاد کنونی، دستمزد سالانه او ۳ برابر افزایش پیدا می کند و جزو پردرآمد ترین بازیکنان ترکیب تیم می شود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها