رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250040

تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال ۹۶

ساعت24-عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال ۹۶ خواهد بود.

style="text-align: justify;">
علی اصغر یوسف ‌نژاد امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال، اظهار کرد: مجلس برای تحقق شعار رهبری اقداماتی در حوزه وظیفه خود در بخش اشتغال و تولید انجام داده است.

وی تصریح کرد: کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس با توجه به تاکیدهای رهبری در نوروز امسال بخشی از نقطه نظرات را مورد توجه قرار داده و برای تحقق فرامین رهبری تلاش می‌کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: نخستین ماموریت ۶ کمیسیون اصلی مرتبط با تولید و اشتغال تحقق منویات رهبری درباره شعار سال است.

یوسف نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه گردشگری در مازندران وجود دارد افزود: از نظر آثار طبیعی و گردشگری، هر شهر از ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مازندران از همه ظرفیت‌های گردشگری برخوردار است، گفت: برای نمونه منطقه چهاردانگه و دودانگه از ظرفیت‌های گردشگری و آثار باستانی خوبی برخوردار است اما به دلیل نبود زیرساخت‌ ها و منابع مالی امکان بهره برداری از این ظرفیت‌ها محقق نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس افزود: دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و افرادی که در برگزاری انتخابات مداخله دارند، افراد را برای حضور بیشتر تشویق کنند تا شرایط برای مردم در عرصه انتخابات گسترده ‌تر شود و مازندران به دلیل تعداد ثبت نام شدگان در این مهم خوب عمل کرده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها