رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250042

شورای شهر، شورای شهرداری نیست/ نظارت بر عملکردی شهرداری مغفول مانده است

ساعت24-رییس شورای شهرری گفت: شورای شهر، شورای شهرداری نیست بلکه شورای نظارت بر عملکرد شهرداری است که این مهم پس از چندین سال مغفول ماندن در دوره پنجم شوراهای شهر باید محقق شود.

-98456156+
مجید راوندی در یک نشست خبری پس از اتمام مراحل نام نویسی خود در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در فرمانداری تهران و اعلام کرد: نظارت صحیح بر عملکرد شهرداری چندین سال است که مغفول مانده و اما باید تلاش کرد تا در دوره پنجم شورا این مهم محقق شود.

او گفت: تهران دیگر یک کلانشهر نیست بلکه یک ابر شهر است و نیازمند توجه ویژه برای دستیابی به الگوهای استاندارد شهر ایمن و توسعه یافته.

راوندی با اشاره به سابقه حدودا ۱۰ ساله خود در شورای اسلامی شهر توابع استان تهران، اعلام کرد: این تجربیات، سبب شده تا اهدافی را در قالب ارائه راهکار برای نوسازی بافت فرسوده شهر، کاهش بار آسیب‌های اجتماعی پایتخت را در اولویت برنامه ها و اهداف خود قرار دهم.

او ادامه داد: شاخص ترین دیدگاهی که به دنبال تحقق آن هستم، ایجاد بستری مناسب در شورا جهت افزایش تعامل بین شورا و شهرداری برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری است چرا که هم افزایی و مشارکت شهرداری و دولت می تواند پایانی بر مشکلات و چالش های چندین و چند ساله پایتخت و رفع گسست بین این دو نهاد باشد.

رییس شورای شهر شهرری با اشاره به رسالت واقعی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: شورای شهر، شورای شهرداری نیست بلکه شورای نظارت بر عملکرد شهرداری است که این مهم پس از چندین سال مغفول ماندن در دوره پنجم شوراهای شهر باید محقق شود.

راوندی در پایان تصریح کرد: اعضای شورا باید به امور شهر نگاهی غیر سیاسی، متخصصانه و خدماتی داشته باشند تا بتوانند در فرهنگ، سیاست و جامعه تاثیرگذاری مطلوب داشته باشند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها