رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250081

5 فرزند مقام مسئولی که برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند+تصاویر/ از دختر فرمانده عالی رتبه ترین مقام ارتش تا پسر رئیس فقید مجمع

ساعت24-در میان این 1990 نفری که در طی 6 روز ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کردند تا خود را برای عضویت در پارلمان شهری در معرض رای پایتخت نشینان قرار دهند، علاوه بر نمایندگانی از قشرهای مختلف اجتماعی، چهره‌های شاخصی نیز به چشم خوردند.

-*267+59599556
امروز(یکشنبه) هفتمین و آخرین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست؛ طبق آخرین آمار که دیروز از سوی سخنگوی وزارت کشور اعلام شد، حدود 180 هزار نفر برای ثبت نام در این انتخابات اقدام نموده‌اند؛ که این آمار حکایت از افزایش 1.8 درصدی داوطلبان نسبت به دوره قبلی دارد.

در پایتخت نیز تعداد ثبت نام کنندگان افزایش چشمگیری داشته است؛ آنطور که رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران گفته است، تا پایان ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر حوزه انتخابیه تهران ،ری و تجریش بطور قطعی 1990 نفر ثبت نام کردند.

شورای شهر

در میان این 1990 نفری که در طی 6 روز ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کردند تا خود را برای عضویت در پارلمان شهری در معرض رای پایتخت نشینان قرار دهند، علاوه بر نمایندگانی از قشرهای مختلف اجتماعی، چهره‌های شاخصی نیز به چشم خوردند؛ افرادی که دارای سوابق مدیریتی در سطوح مختلف اداری و سیاسی کشور هستند و برخی از آنها سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر را در کارنامه خود دارند؛ اما در این میان حضور و ثبت نام فرزندان مسئولین بسیار جالب توجه و پر رنگ بود.

در شش روز گذشته خبرهایی مبنی بر نام نویسی تنی چند از فرزندان مقامات مسئول در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در رسانه ها منتشر شد که در این میان برخی اسامی تایید و برخی تکذیب و برخی دیگر نیز نه تایید و نه تکذیب شد و صحت و سقم آنها مسکوت ماند؛ اما آنچه به طور موثق در رسانه ها منتشر شد نام نویسی 5 فرزند مقام مسئول است.

فرزند مقام مسئول

فرزند وزیر ورزش

نخستین فرزند مسئولی که ثبت نامش در انتخابات شورای شهر تهران پرحاشیه شد، علی سلطانی‌فر، فرزند مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بود؛ وی که در روز چهارشنبه هفته گذشته در سومین روز از ثبت نام کاندیداها به فرمانداری تهران مراجعه کرده بود، برای اینکه مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد دو تن از قهرمانان سرشناس ورزشی کشور را با خود همراه کرده بود؛ امری که انتقاداتی را در محافل ورزشی علیه وی و آن دو ورزشکار برانگیخت.

سلطانی فر

سلطانی

فرزند حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش

میثم مظفر فرزند حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش، نماینده سابق مجلس و معاون نظارت مجلس شورای اسلامی نیز در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرده است.

مظفر

فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام

محسن هاشمی رفسنجانی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نیز که او سابقه مدیریت در حوزه حمل و نقل شهری دارد، برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده است.

مهدی هاشمی

هاشمی

فرزند فرمانده کل ارتش

فاطمه صالحی، فرزند سرلشکر عطاء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش که خواهرزاده محمد شریعتمداری معاون اجرایی سابق رئیس جمهور نیز هست، روز گذشته با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر پایتخت ثبت نام کرد.

دختر فرمانده کل ارتش

دختر فرمانده کل ارتش


فرزند وزیر سابق نفت


همچنین فاطمه قاسمی فرزند رستم قاسمی وزیر سابق نفت و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیز روز گذشته کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران شد.

دختر رستم قاسمی

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها