رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250408

برتری اسپانیا برابر فرانسه با کمک ویدئو چک!

ساعت 24- اسپانیا موفق شد با نتیجه 0-2 و با استفاده از تکنولوژی ویدئویی بازبینی صحنه ها، فرانسه را در پاریس مغلوب کند.

تیم ملی اسپانیا
فرانسه در خانه میزبان اسپانیا بود و دو تیم به قصد کسب آمادگی بیشتر در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

بازی با برتری فرانسه آغاز شد و امپابه می توانست در دقیقه 5 گل اول را به ثمر برساند اما عکس العمل دخیا مانع آن شد. دقایقی بعد، اینیستا شانس خود را برای باز کردن دروازه میزبان امتحان کرد که به نتیجه نرسید.

در دقیقه 43، ضربه گامیرو با عکس العمل دخیا همراه بود اما در برگشت کسی در مقابل دروازه اسپانیا حاضر نبود تا این موقعیت نیز از دست برود و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، فرانسه می توانست روی همکاری امباپه و گریزمان به گل برسد که این بار خط حمله فرانسه ناکام ماند.

در اوایل نیمه دوم، گریزمان موفق شد دروازه دخیا را باز کند اما با بازبینی صحنه، این گل آفساید اعلام شد.

دقایقی بعد، پدرو موقعیت بسیار خوبی را برای موراتا فراهم کرد اما پرس خوب کوشیلنی مانع ضربه دقیق موراتا و باز شدن دروازه لوریس شد. در ادامه، فرانسه تلاش زیادی برای باز کردن دروازه مهمان داشت اما به نتیجه نرسید.

اما در دقیقه 68، اسپانیا به گل رسید. دلوفئو در محوطه توسط کوشیلنی متوقف شد تا داوید سیلوا با نواختن ضربه ای خلاف جهت دروازه لوریس را باز کند.

علیرغم حملات پر دامنه فرانسه و از دست دادن چند موقعیت خوب، اسپانیا یک بار دیگر در دقیقه 77 با تیزهوش دلوفئو و قطع پاس عرضی آلبا به گل رسید.

در اتفاقی جالب و در حالیکه در ابتدا گل دلوفئو آفساید اعلام شده بود، با استفاده از تکنولوژی بازبینی گل او پذیرفته شد تا برتری اسپانیا دو برابر شود.

در ادامه فرانسه تلاش زیادی برای جبران داشت و دو موقعیت خوب را توسط گریزمان و کوروزاوا از دست داد تا بازی در نهایت با برتری 0-2 اسپانیا به پایان برسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها