رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250435

هوای تهران پاک است

ساعت 24- نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران نشانگر برقراری شرایط شرایط پاک در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود تا روز پنجشنبه شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار شود.

هوای تهران
بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز جاری (چهارشنبه 9 فروردین)، در برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 11 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

بر اساس این گزارش، این شرایط تا روز پنجشنبه کمابیش ادامه داشته و همراه با وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) در برخی ساعات، بارش باران نیز پیش بینی می شود. همچنین دما تا روز پنجشنبه 10 فروردین ماه، کاهش نسبی خواهد یافت.

به تدریج در روز جمعه 11 فروردین، از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط مطلوب کیفی هوا (شرایط پاک) در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود تا روز پنجشنبه شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار شود.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 48 و در شرایط پاک بوده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها