رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250442

پیغام مهم کی روش به فدراسیون فوتبال

ساعت 24- کارلوس کی روش در آخرین پیغام خود در صفحه اجتماعی اش صحبت های جالبی در مورد آینده و برنامه ریزی برای آن مطرح کرده است.

کارلوس کی‌روش
انتقادات برانکو ایوانکوویچ از اردوی امارات سبب شد تا کارلوس کی روش تصمیم به بازگرداندن پرسپولیسی ها و دستیارانش بگیرد؛ موضوعی که اهمیت این اردو را از بین برد تا سرمربی تیم ملی پس از این اتفاقات که برخلاف میل او انجام شد، رفتار غیرقابل پیش بینی را دنبال کند.


ماجرای استعفای کارلوس کی روش که پس از اردوی ناموفق امارات بار دیگر مطرح شد، موضوع تازه ای نبود؛ اما این بار با توجه به عصبانیت خاصی که در رفتار و مصاحبه های کی روش وجود داشت و همینطور پیشنهادات و اخبار متفاوتی که از تیم های آفریقای جنوبی و ساحل عاج برای سپردن هدایت این تیم ها به کی روش مطرح می شد، این امکان را هر چند کم به وجود آورده بود که کی روش تصمیم به جدایی بگیرد و ایران را ترک کند.


پس از کسب پیروزی برابر چین هم صحبت های کی روش خالی از کنایه نبود و چند بار در صحبت های خود به مسائل قبلی نظیر مشکلات در برنامه های آماده سازی تیم ملی و افرادی که نمی خواهند تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد، اشاره کرد.


این صحبت ها نشان از این داشت که شاید کی روش باز هم قصد ترک ایران را داشته باشد، اما انتشار پیامی در صفحه مجازی سرمربی پرتغالی تیم ملی ابهاماتی که در مورد ادامه حضور کی روش وجود دارد را از بین برد.


سرمربی تیم ملی در بخشی از آخرین پیام خود آورده است:« اکنون لحظه مهم و حیاتی برای یک تصمیم قاطع فرا رسیده، باید از خودمان این سوال را بپرسیم: می‌خواهیم در آینده چگونه از ما یاد شود؟ همانند یک تیم ملی با پرستیژ و جاه‌طلب یا مثل یک تیم معمولی، در درجه دوم اهمیت، بدون برنامه و حمایت؟»


البته لحن انتقادی کی روش در این پیام هم مشاهده می شود، ولی نگاه رو به آینده کی روش در شرایطی که تیم ملی تقریبا ماموریت خود برای صعود را با موفقیت طی کرده، نشان از اهمیت حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه برای سرمربی پرتغالی تیم ملی دارد که سومین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهد کرد و دوست دارد مثل جام جهانی 2010 همراه با تیم ملی پرتعال از مرحله گروهی مسابقات صعود کند.


در پایان به نظر می رسد رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش، با رفع موانع همکاری باید به نتیجه قاطعی در مورد نحوه کار با سرمربی پرتعالی تیم ملی برسند تا در فاصله باقی مانده تا جام جهانی 2018 دیگر شاهد درگیری ها و مصاحبه هایی نباشیم که می تواند سبب به هم ریختگی اردوها و مربی تیم شود. تیم ملی قسمت عمده کار برای صعود به جام جهانی را انجام داده و حالا مسئولان فوتبال کشور باید طی یک سال و چند ماه باقی مانده تا جام جهانی روسیه، شرایط مورد نیاز کی روش برای حضور قدرتمندتر در این مسابقات یعنی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری اردوهای ملی، انجام بازی های دوستانه با تیم های قدرتمند و ... است را مد نظر قرار دهند تا بازیکنان ملی پوش ایران بتوانند با تمام پتانسیل خود راهی بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها