رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 252344

دوست دارم در کشور خودم بازی کنم/ از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارم

ساعت24-لژیونر هندبال ایران پس از اینکه به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر رومانی معرفی شد، گفت: اگر اسپانسر خوب و پیشنهاد خوب باشد دوست دارم در کشور خودم بازی کنم.

سجاد استکی لژیونر جوان هندبال کشورمان (بازیکن تیم دینامو بخارست رومانی) به عنوان بهترین بازیکن حاضر در لیگ هندبال ناسیونال (لیگ برتر باشگاهی ) رومانی معرفی شد. وی پیش از این نیز در نیم فصل رقابتهای قهرمانی باشگاه های هندبال اروپا همراه با این تیم به عنوان برترین گل زن در صدر بهترین گل زنان اروپا قرار داشت و هم اکنون نیز در بین 10 نفر برتر این جدول قرار دارد. گفتگوی خبرگزاری مهر را با سجاد استکی می خوانید:

* خبرگزاری مهر : آقای استکی بابت کسب این موفقیت و دریافت عنوان برترین بازیکن سال لیگ هندبال رومانی به شما تبریک می گوییم. بازی در این فصل همراه با برادرتان الله کرم و موسوی در لیگ اروپا چه طور بود؟

- سجاد استکی: بازی ها و شرایط بسیار خوب بود. خدا را شکر می کنم که این فصل همراه با برادرم و علیرضا موسوی در اروپا بازی کردم. هم بازی بودن ما سه نفر بر روی بازی تیمی ما تاثیر خوبی داشت چرا که می توانستیم همدیگر را در بازی حمایت کنیم. در بیرون از بازی هم به هر حال در کشور دیگری هستیم و حضورمان در یک تیم و در یک کشور به لحاظ با هم بودن خوب بود و همین مسئله بر بازی ما هم تاثیر مثبت داشت.

* بازی در لیگ اروپا چه طور بود؟
- خیلی خوب بود. تجربه بسیار زیاد و خوبی را بدست آوردم. دوست دارم این تجربه حضور در لیگ اروپا باز هم ادامه داشته باشد البته بیشتر دوست دارم که در سالهای دیگر هم بتوانم در کنار ایرانی های دیگر و برادرم و موسوی بتوانیم در یک تیم باشیم تا هم از لحاظ روحی به هم کمک کنیم هم از لحاظ بازی در مسابقه.

* آیا قصد دارید در فصل بعد در لیگ رومانی با تیم دینامو بخارست ادامه همکاری دهید یا اینکه پیشنهاداتی دارید و قصد دارید به تیم دیگری بروید؟
- ما در این فصل عملکرد خوبی در باشگاه دیناموبخارست رومانی داشتیم. از آن سو موفق شدم همراه این تیم موفقیت های خوبی در جام باشگاه های اروپا نیز بدست آورم. به همین واسطه پیشنهادات دیگری هم از کشورها و باشگاه های دیگر از جمله باشگاه های فرانسوی دارم. باید در فصل جدید شرایط را بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم. اینکه اینجا بمانم یا تیم جدیدی را انتخاب کنم بسته به شرایط و پیشنهادات باشگاه ها است. فعلا مشخص نیست در فصل جدید چه خواهد شد شاید تیم ام را تغییر دهم شاید در همین تیم بمانم.

* در فصل جدید اگر پیشنهادی از باشگاه های ایرانی داشته باشید قصد دارید به لیگ ایران بازگردید؟
- باید پیشنهادات را بررسی کرد. اگر اسپانسر خوب و پیشنهاد خوب باشد چرا که نه. دوست دارم در کشور خودم بازی کنم و در ایران باشم.

* سال ۹۵ برای شما چه طور بود از این سال رضایت داشتید؟
- سال خوبی بود. توانستم بهترین عناوین را بدست آورم و موفقیت های خوبی در زندگی ام کسب کردم. از لحاظ رشته هندبال هم سال خوبی برای من بود .

* سال ۹۶ را برای خودت و هندبال ایران چه طور تصور می کنید؟
- مطمئنا سال جدید برای هندبال ما سال خوبی خواهد بود. یک تیم ملی قوی و خوب با هدف حضور در المپیک و مسابقات جهانی تشکیل شود. مطمئنا با انتخاب آقای رحیمی اتفاقات خوبی در هندبال ما خواهد افتاد و منتظر این اتفاقات خوب هستم. آرزوی من این است که همراه تیم ملی هندبال کشورمان بتوانم در مسابقات آسیایی موفق بوده و جواز حضور در رقابتهای جهانی را بدست بیاوریم. از آن سو بتوانم همراه تیم ملی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنم و با ایران در المپیک باشم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها