رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 252836

راه‌اندازی خطوط هوایی «تبریز-هامبورگ»

ساعت 24- شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ ایر، راه‌اندازی خط هوایی «تبریز-هامبورگ» را از اقدامات ماندگار در برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 خواند و افزود: این خط هوایی، ارتباطات مهم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دو کشور را پشتیبانی خواهد کرد.

صادق نجفی در این دیدار خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به عنوان حامی مهم راه‌اندازی خط هوایی «تبریز-هامبورگ»، زمینه‌های اجرایی این ارتباط بین‌المللی را به نقطه مطلوب رسانده است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته، رایزنی‌های مستمری با دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی مرتبط، از جمله وزارت امور خارجه، بخش‌های فرودگاهی، اتاق بازرگانی، مجموعه‌های گردشگری و آژانس‌های مسافربری داشته‌ایم؛ به علاوه حمایت‌های تبلیغاتی قابل‌توجهی را نیز برای رونق هر چه بیشتر این پرواز، در نظر داریم.

شهردار تبریز تصریح کرد: راه‌اندازی خطوط هوایی پرواز تبریز-هامبورگ، از اهداف مهم شهرداری تبریز در حوزه‌ بین‌الملل است که با توجه به بسترهای مشترک تجاری و فرهنگی بین دو طرف، نقش تبریز را در روابط ایران و آلمان، پررنگ‌تر خواهد کرد.

محمود شکرآبی، مدیر عامل جدید هواپیمایی قشم نیز در این دیدار، از راه‌اندازی خط هوایی «تبریز-هامبورگ» از اواخر اردیبهشت‌ ماه خبر داد و افزود: حمایت‌های دلگرم‌کننده شهرداری تبریز و شرایط مناسبی که برای فعال‌شدن این خط هوایی فراهم آورده‌اند، موجب شده قشم‌ ایر، ریسک ایجاد این خط هوایی را با اشتیاق بپذیرد.

وی با بیان این‌که تمام هماهنگی‌های پروازی، با اخد مجوزهای لازم طی شده است، افزود: این خط هوایی اواخر اردیبهشت‌ ماه، با پرواز یک فروند هواپیمای 319 ایرباس، با ارائه کترینگ مناسب آغاز می‌شود و به مرور زمان، تعداد هواپیماها به دو یا سه فروند افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل جدید هواپیمایی قشم خاطرنشان کرد: موفقیت و رونق پرواز تبریز-هامبورگ، تجربه مهمی برای توسعه پروازهای اروپایی در ارتباط با تبریز خواهد بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها