رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 253974

عارف لرستانی درگذشت/ احتمال وجود خطای پزشکی در مرگ عارف لارستانی

ساعت 24-عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان درگذشت.فوت عارف لرستانی جامعه هنری را سوگوار کرد.

12
style="text-align: justify;">عارف لرستانی بازیگر طنز سینما و تلویزیون کشورمان درگذشت.

خبر فوت عارف لرستانی را دوستان او اعلام کردند.تعدادی از همبازی‌های عارف لرستانی در تیم فوتبال هنرمندان اعلام کردند که این بازیگر تلویزیون صبح امروز به دلیل سکته قلبی در منزل دار فانی را وداع گفت.درگذشت عارف لرستانی 44 ساله بازیگری که در آثار مهران مدیری بازیهایی زیادی انجام داده بود جامعه هنری را در شوک فرو برد.

عارف لرستانی (زاده ۱۵ بهمن ۱۳۵۰- ۲۶ فروردین ۱۳۹۶) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود. وی با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر با او همکاری کرد.

عارف لرستانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون درگذشت تا بهار سینمای ایران خیلی زود رنگ خزان بگیرد. عارف لرستانی بازیگر جوان و باسابقه سینمای ایران که در مجموعه های طنز شناخته شد شب گذشته به دلیل ایست قلبی در خواب درگذشت.

آرزوی عارف لرستانی برای محل دفن خود پس از مرگ!

عارف لرستانی بازیگر طنزپرداز کشورمان در اسفند 94 با انتشار عکس مرحوم پدربزرگش از آرزوی خود برای دفن شدن پس از مرگش در کنار پدربزرگش گفته بود.

****

عبدالحسین لرستانی، پدر بزرگم مردی که در روستای سیمینه سمت سراب نیلوفر کرمانشاه دفن شده.

من هیچ وقت او را ندیدم و او هم هیچ وقت مرا ندید.

سالها قبل خیلی قبل تر از اینکه من به دنیا بیایم مرده بود.

با اینکه هیچ وقت همدیگر را ندیدیم دلم می خواهد وقتی مردم کنار او در روستای سیمینه دفن شوم، احساس می کنم کنارش آرام خواهم بود.

خیال مردن ندارم اما مرگ خبر نمی کند.

هر چند خطای پزشکی در مرگ افراد مشهور بعد از درگذشت پر حاشیه عباس کیارستمی درباره چهره های سرشناس تکرار می شود اما این بار سپند امیرسلیمانی می گوید که بر اساس آخرین خبر از دوستش او به واسطه سکسکه در شب گذشته به بیمارستان مراجعه کرده است.

خشایار الوند فیلمنامه نویس هم روایتش را در رابطه با علت مرگ این بازیگر به عصر ایران گفته است: «من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند
آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند. {درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی} عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید. متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. خیلی از دوستان و همکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی می‌کنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»

همچنین همسر این بازیگر در گفتگویش در رابطه با مرگ همسرش خطای پزشکی را تایید کرده است در گفتگویش با فارس مدعی شد که این هنرمند بر اثر قصور پزشکی جان خود را از دست داده است.

حالا روایت های متفاوتی از شیوه مرگ این بازیگر دوست داشتنی مطرح شده است که هنوز واکنشی از سوی مسئولان بیمارستان در پی نداشته است.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها