رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 253980

واکنش مهرداد میناوند به دعوای علی دایی و کریمی

ساعت24-جادوگر فوتبال ایران در تدارک عصیانی دیگر است و این بار علی دایی را به مناظره دعوت کرده است.

ماجرای مدیران ورزشی و غیرورزشی مساله ای است که این بار علی کریمی و علی دایی را روبروی یکدیگر قرار داده است.

بعد از ورود دایی به واکنش محمدعلی ترکاشوند که امید عالیشاه و احمد نوراللهی را به دلیل ترک این تیم به بهانه ی سربازی "خائن" خواند، علی کریمی از سرمربی کنونی نفت تهران و همبازی سابق خود خواست در این مساله ورود نکند و در خصوص جذب سپانوویچ و سپردن پیراهن شماره هشت به این بازیکن ناکارآمد در پرسپولیس به جای جذب بازیکنان اوکراینی پاسخگو باشد.

دایی اما در پایان بازی روز گذشته تیمش با تمجید از علی کریمی به او نصیحت کرد که در این مساله فوتبالی طرفداری غیرفوتبالی ها را نکند.

کریمی اما همانند اینبار او را به مناظره دعوت کرده است؛ مناظره ای که در صورت قبول آن از سوی علی دایی می تواند فوتبال ایران را با شوک بزرگی همراه کند.

شماره هشت محبوب هواداران که همواره از گفتگوهای رسانه ای و تلویزیونی بیزار و از آن دوری می کند با اعلام این مساله که غیرفوتبالی های خوبی نیز همچون صفایی فراهانی و علی اکبر طاهری به این فوتبال خدمت کرده اند، کنایه ای هم به او زده و گفته غیر فوتبالی ها قراردادهای مناسبی پیش از با او امضا کرده اند.

در این بین مهرداد میناوند ملی پوش سابق فوتبال و دوست هردوی این بازیکنان به این مسئله واکنش نشان داده و می گوید: «پرسپولیس به شدت من را غمگین و آزرده خاطر کرده است، کاش هیچ وقت شاهد این موضوع نبودم، هم علی کریمی و هم علی دایی از مفاخر فوتبال ایران هستند، هر دو مرد سال فوتبال آسیا شده اند و هر دو در اروپا درخشیده اند و باید شان و منزلت آنها حفظ شود. کاش به جای دامن زدن به این حواشی از لحظات منتهی به قهرمانی تیممان لذت ببریم و آماده برپایی جشنی باشکوه شویم. به امید اینکه هر دو علی عزیز ما کدورت ها را کنار بگذارند و باعث اتحاد هواداران شوند و دو دستگی ها را از بین ببرند.»

ورزش سه

فوت عارف لرستانی

درگذشت عارف لرستانی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها