رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255046

نماینده مجلس: نافرمانی «احمدینژاد» از توصیه رهبری فتح باب فتنه جدیدی است/ احمدینژاد تایید صلاحیت شود، از مجلس استعفا میدهم

ساعت24-یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت‌نام رییس دولت‌های نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری گفت که در صورت تایید صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان، از مجلس شورای اسلامی استعفا خواهد داد.

فیروزه
style="text-align:justify"> محمدقسیم عثمانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: نافرمانی احمدی نژاد از توصیه رهبری فتح باب فتنه‌ای جدید است و نشان می دهد که یک جریان خطرناک به دنبال تغییر ساختار و زیر پا گذاشتن قانون اساسی است. وقتی رییس جمهور گذشته کاندیدا می‌شود و به توصیه رهبری اعتنا نمی‌کند از مردم چه انتظاری می‌توان داشت؟ (الناس علی دین ملوکهم)

وی افزود: امروز مدافعین و هواداران احمدی نژاد دیگر اصولگرایان و پابرهنگان نیستند بلکه جریان اپوزیسیون و مخالفان ولایت فقیه و نظام اسلامی ما هستند و اگر شورای نگهبان صلاحیت چنین فردی را که نماد تخطی از قانون و نافرمانی از رهبری و فریبکاری است، تأیید کند، چیزی از کشور باقی نمی‌ماند.

این عضو فراکسیون امید مجلس یادآور شد: امروز همه ولایتمداران کشور اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان چشم امیدشان به شورای نگهبان است. اگر شورای نگهبان صلاحیت احمدی نژاد و جریانش را تأیید کند من اولین کسی هستم که از مجلس شورای اسلامی استعفا می‌دهم. زیرا نمی‌خواهم مورد تأیید شورای نگهبانی باشم که صلاحیت ضد ولایت فقیه را تأیید کرده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها