رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255675

با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید

ساعت 24-دوشنبه هفته گذشته، خبر درگذشت پیرترین فرد جهان در سن ۱۱۷ سالگی را منتشر کردیم. امروز هم قصد داریم شما را با پیرترین انسان زنده دنیا در حال حاضر آشنا کنیم.

چشن تولد پیرترین فرد جهان
دوشنبه هفته گذشته، خبر درگذشت پیرترین فرد جهان در سن ۱۱۷ سالگی را منتشر کردیم. امروز هم قصد داریم شما را با پیرترین انسان زنده دنیا در حال حاضر آشنا کنیم.


در انتهای خبر هفته پیش نوشته بودیم که بر اساس گروه تحقیقاتی کهولت شناسی آمریکا، مسن ترین انسان زنده دنیا در حال حاضر یک خانم جامائیکایی به نام «ویلت براون» است که در تاریخ ۱۰ مارس ۱۹۰۰ متولد شده است.
با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید

خانم براون در یکی از مصاحبه های خود در سال ۲۰۱۰، راز طول عمرش را تفکرات مذهبی اعلام کرده و گفته بود: «بر اساس آیات الهی، احترام به پدر و مادر باعث افزایش طول عمر انسان می شود.»

به استثنای گوشت خوک و گوشت مرغ، او هر غذایی که دوست داشته باشد، می خورد. با اینکه در حال حاضر در سن ۱۱۷ سالگی است اما هر روز صبح، رختخواب خود را مرتب و جمع می کند.

از جمله علاقه مندی های پیرترین انسان دنیا می توان به مطالعه کتاب و تایپ کردن اشاره کرد. او یک فرد مذهبی تمام عیار محسوب می شود و خودش هم گفته که به کلیسا رفتن علاقه زیادی دارد.
با پیرترین انسان زنده دنیا آشنا شوید

در آخر یادآوری کنیم که خانم براون پس از فوت خانم «اما مورانا» در هفته گذشته، لقب پیرترین انسان زنده دنیا را دریافت کرد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها