رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255725

شایعه نگران کننده: شاید برانکو برود

پرسپولیس در لیگ شانزدهم آن قدر خوب کار کرد که 3 هفته مانده به پایان لیگ موفق به قهرمانی لیگ شد در حالی که پیش از این مشابه این اتفاق در لیگ برتر ایران رخ نداده بود.

با توجه به این عملکرد خوب پرسپولیس در لیگ کمتر کسی تصور می‌کرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حداقل تا اینجار کار ناکام باشد. این ناکامی احتمالی ممکن به قیمت رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس تمام شود.

حفظ برانکو بهانه‌ای برای ماندن
مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش بودند قبل از حذف احتمالی تیم‌شان از آسیا و بالافاصله بعد از دیدار با ماشین‌سازی تبریز قرارادش را برانکو را به مدت 5 سال تمدید کنند اما این مربی زیر بار نرفت. حقیقت امر این است که علی‌اکبر طاهری و برخی از اعضای هیئت مدیره این تصمیم را به این نیت گرفتند که جایگاه خود را در باشگاه پرسپولیس مستحکم‌تر کنند. بدون تردید تمدید قرارداد 5 ساله برانکو تاثیر زیادی در ماندن طاهری و ترکاشوند در پرسپولیس دارد. اینکه حال چرا برانکو زیر بار این موضوع نرفت طبیعی است. هیچ مربی حرفه‌ای قرارداد 5 ساله با باشگاهی نمی‌بنند از این جهت که ممکن است او در این مدت با پیشنهاداتی به مراتب بهتر مواجه شود. ضمن اینکه برانکو خیلی خوب می‌داند ماندنش در ایران باعث خواهد شد سطع توقعات از او در پرسپولیس به مراتب بیشتر از قبل شود.
برانکو به دنبال قهرمانی آسیا است
سرمربی پرسپولیس خیلی دوست داشته و دارد که اولین مربی باشد؛ این تیم را قهرمان آسیا می کند. با توجه به همین قضیه از مدت‌ها پیش از مسئولان باشگاهش خواست گادوین منشا، سعید آقایی، فرشید باقری و شجاع‌خلیل‌زاده را برای فصل بعد جذب کرده و قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید کنند تا تیمش در مرحله یک هشتم نهایی بتواند مجوز حضور در مرحله نهایی و متعاقب آن فینال لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. برانکو فکر همه جا را کرده بود جز اینکه تیمش نتواند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از گروهش بالا بیاید. به هر حال این اتفاق در صورت عدم پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال رخ خواهد داد.
پیشنهادات رسیده
حالا که پرسپولیس در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا رسیده برانکو در حال بررسی پیشنهادات رسیده است. تیم‌های قطری و اماراتی پیشنهادات خیره کننده‌ای به این مربی کروات داده‌اند و همین پیشنهادات او را وسوسه کرده است. اگر پرسپولیس موفق به شکست الهلال شود آن وقت ماندن برانکو در پرسپولیس قطعی است از این جهت که او هم پاداش قابل توجهی را در صورت صعود تیمش به هشت این نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد گرفت و هم اینکه می‌تواند امیدوار باشد اولین مربی باشد که پرسپولیس را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. در صورت حذف پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شاید او از پرسپولیس برود البته این خبر فعلا در حد شایعه و گمانه زنی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها