رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255757

فروشنده «دُم روباه» دستگیر شد

ساعت 24- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن درخواست از شهروندان برای گزارش تخلفات، از دستگیری یک متخلف حیات وحش خبر داد.

به نقل از سایت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: فرد متخلفی که دم یک قلاده روباه را در فضای مجازی جهت فروش به قیمت ۴میلیون ریال با درج شماره تلفن، آگهی کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران دستگیر شد.


وی افزود: با دریافت گزارشی از این تخلف، موضوع در دستور کار کارشناسان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرارگرفت و به عنوان خریدار وارد معامله صوری شدند و در محل تعیین شده فرد متخلف را دستگیر و دم روباه کشف کردند. فرد متخلف بعد از واریز مبلغ ۸ میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: علیه سایتی که این آگهی وآگهی‌های مشابه را منتشر کرده بود نیز در مراجع قضایی طرح شکایت و موضوع پیگیری خواهد شد.

میرزاکریمی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده چنین آگهی‌هایی موضوع را به سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و۲-۷۷۳۵۵۷۸۱ یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گزارش کنند و در زمینه خرید وفروش حیات وحش مراقب کلاهبرداران باشند.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها