رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 256515

نامه ۱۴ عضو شورای شهر تهران به وزیر کشور در مورد مرخصی قالیباف

ساعت 24- عضو حقوقدان شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ تعدادی از اعضای شورای شهر به وزیر کشور درخصوص وضعیت مرخصی قالیباف در دوره تبلیغات انتخابات خبر داد.

قاليباف
علی صابری در مورد نامه تعدادی از اعضای شورای شهر به وزیر کشور به عنوان رییس ستاد انتخابات، گفت: صبح امروز تعدادی از اعضای شورای شهر به رحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص بررسی وضعیت مرخصی شهردار تهران در دوره در تبلیغات انتخاباتی نامه نوشتند.

وی افزود: در این نامه نوشتیم که ما نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران با رویکرد نظارت بر عملکرد شهردار و رعایت قانون درخواست داریم که با استناد به قوانین انتخابات کشور و جلوگیری از هرگونه شائبه، وضعیت مرخصی قالیباف و معاونان و مدیران شهرداری که در ستاد فعالیت می‌کنند، بررسی شود.

این عضو حقوقدان شورای شهر تهران افزود: در این نامه همچنین درباره بررسی نحوه یا عدم استفاده از امکانات شهرداری تهران به ویژه امکانات موسسه همشهری در دوره تبلیغات را خواستار شدیم.

صابری افزود: بررسی این موارد به منظور صیانت از حقوق شهروندان تهرانی طی روند انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بدون هر نوع شائبه و شبهه است.

عضو حقوقدان شورای شهر تهران با بیان اینکه رییس شورای شهر تهران قبل از این عنوان کرده بود که قالیباف از ریاست شورا مرخصی گرفته، گفت: حالا که سفرها طولانی‌تر شده، می‌گویند که شهردار تهران درخواست مرخصی‌اش را به شورا داده است اما براساس قانون باید مرخصی شهردار از شورا و نه رییس شورا باشد و باید در صحن موضوع مرخصی وی بررسی و یا مورد پذیرش و یا رد شود که هیچ‌کدام از این موارد انجام نشده و لازم است که رییس ستاد انتخابات کشور به این مساله ورود کند.

به گزارش ایسنا، شجاع‌پوریان، حکیمی‌پور، حقانی، انصاری، سالاری، دانشور، دوستی، مختاباد، ساعی، تندگویان، سرخو، مسجدجامعی، صابری و حافظی این نامه را امضا کردند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها