رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 256533

رئیسی: کشور به هیچ عنوان ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارد

ساعت 24- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه هر روز پرونده‌ای مطرح شود و دوبار از یک سوراخ گزیده شویم درست نیست چرا که کشور به هیچ عنوان ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارد.

سید ابراهیم رئیسی
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از دیدار با نمایندگان مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های خود برای اصلاح ساختارهای فساد، اظهار کرد: بنده دستگاه‌های کشور را به‌خوبی می‌شناسم و معتقدم می‌توان ساختارها را اصلاح کرد. بنده بعد از گذشت ۶ ماه از فعالیت دولتم حتماً روند اصلاح ساختارهای فساد را به مردم و نمایندگان گزارش خواهم کرد و می‌گویم که ساختارهای کدام بخش اصلاح شدند.

وی افزود:‌ حتماً پیشرفت کار را به نمایندگان و مردم را گزارش خواهم کرد؛ چراکه درست نیست از یک سوراخ دو بار گزیده شویم. اینکه هر روز پرونده‌ای مطرح شود، درست نیست و کشور به هیچ عنوان ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:‌ برنامه بنده اصلاح ساختارهای فساد، از بین بردن امضاهای طلایی و از بین بردن فساد در واگذاری مجوزهای بخش دولتی به خصوصی است.

رئیسی با تأکید بر اینکه بنده اگر بعد از ۶ ماه از فعالیت دولتم اصلاحی نیاز باشد به نمایندگان اعلام خواهم کرد، اظهار کرد: حتی اگر بعضی از دست اندرکاران انگیزه فساد هم پیدا کنند، ساختارها نباید اجازه دهد و کاملاً معتقدم می‌توان دستگاه اداری بدون فساد داشت. اگر خداوند به من توفیق مسئولیت دهد، مطلقاً اجازه نخواهم داد فسادر در هیچ کجای کشور لانه کند.

وی همچنین به جزئیات دیدار با نمایندگان اشاره کرد و گفت: نمایندگان محترم مجلس با توجه به ارتباط گسترده با مردم دغدغه و مشکلات آنها را به‌خوبی می‌دانند و بنده نیز به‌عنوان یک طلبه تلاش کردم راهکارهایم برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان کشور را به اطلاع نمایندگان برسانم.

رئیسی تاکید کرد: دیدگاه بنده و نمایندگان در خصوص اصلاح وضعیت کشور به هم نزدیک است و دغدغه دوستان هم سامان دادن به وضعیت کشور است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما حتماً به کمک نمایندگان مجلس نیاز داریم تا قوانین و ساختارهای کشور اصلاح شود. بنده در جلسه احساس کردم دیدگاه نمایندگان در حوزه اقتصادی، رفع فقر و بیکاری و مشکلات معیشتی مردم به من نزدیک است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها