رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 256572

حمله‌ای بزرگتر به سوریه در راه است

ساعت 24- عضو مجلس ملی سوریه گفت تحرکاتی در منطقه وجود دارد که نشان می دهد احتمالا حمله جدید و گسترده تری با مشارکت اسرائیل در راه است.

سوریه
style="text-align:justify">فیصل عزوز در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: در جنوب سوریه تحرکات افزایش یافته و نشانگر مهیا شدن مقدمات یک اقدام از طریق اردن، اسرائیل و گروههای مسلح است و شاخصه هایی از یک حمله جدید با مشارکت اسرائیل که گسترده تر از حمله چند هفته گذشته آمریکا به فرودگاه الشعیرات است وجود داد که می تواند نشان دهنده همکاری مستقیم میان آمریکا، اسرائیل و گروه های مسلح برای تکرار حملات مشابه برای بالا بردن روحیه عناصر مسلح باشد.

عزوز در این گفت و گو خاطرنشان کرد اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد وزارت دفاع سوریه درباره قربانیان حمله امروز صبح اسرائیل به پایگاه نیروهای دفاع ملی سوریه در قنیطره در جنوب سوریه، آماری منتشر کرده باشد. آمار و ارقام منتشر شده دربارۀ تعداد نظامیان سوری که در این حادثه کشته شده اند صحت ندارد.

وی افزود: با هماهنگی بین گروه های مسلح موجود در منطقه القنیطره و اسرائیل، این گروه ها به سمت اراضی اشغالی خمپاره شلیک می کنند تا مجوزی برای بمباران مکرر منطقه توسط اسرائیل باشد.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد جنگنده های اسرائیل صبح امروز یکشنبه، انبار مهمات ارتش سوریه را با دو موشک در منطقه نبع الفوار در استان القنیطره هدف قرار دادند که باعث کشته شدن 3 سرباز سوری شد.

این خبرگزاری افزود دست کم 5 نظامی ارتش سوریه در بمباران اسرائیل کشته و دو نفر دیگر مجروح شده اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها