رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257112

تعیین جزییات خسارت سیل در استان‌های غربی کشور

ساعت 24-در جریان سیل اخیر و بروز خسارت های جانی و مالی در استانهای آذربایجان غربی و شرقی و کردستان، نماینده مردم نقده و اشنویه جزییات برآوردهای مالی این خسارت را تشریح کرد.

65
عبدالکریم حسین‌زاده با اشاره به سفر مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و حضور رییس مدیریت بحران کشور، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در مناطق سیل زده، جزییات برآوردهای مالی انجام شده را منتشر کرد.

وی از اختصاص اعتبار بلاعوض به خانواده متوفیان، اختصاص اعتبار بلاعوض جهت تامین لوازم خانگی اماکن مسکونی به مبلغ برای هر واحد ۲۰ میلیون ریال، پرداخت اعتبار برای بازسازی تاسیسات زیر بنایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و پرداخت تسهیلات بانکی جهت تامین لوازم خانگی در اماکن مسکونی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال از سوی استانداری خبر داد.

حسین زاده همچنین از اختصاص اعتبار بلاعوض جهت بازسازی اماکن مسکونی شهری به مبلغ ۶۰ میلیون ریال برای هر واحد، پرداخت اعتبار بلاعوض جهت بازسازی اماکن مسکونی روستایی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای هر واحد، پرداخت هزینه‌های آواربرداری و خدمات مدیریت طرح به مبلغ ۲۵۷۸۵ میلیون ریال، اختصاص تسهیلات بانکی جهت بازسازی اماکن مسکونی شهری به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال برای هر واحد، پرداخت تسهیلات بانکی جهت بازسازی اماکن مسکونی روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای هر واحد، اختصاص تسهیلات بانکی جهت تعمییر اماکن مسکونی شهری و روستایی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای هر واحد از سوی بنیاد مسکن سخن گفت.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس در عین حال از اختصاص تسهیلات بانکی به ازای هر هکتار زمین زراعی و باغی در مجموع به میزان ۱۰۰ میلیون ریال توسط وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها