رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257116

امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد

ساعت 24-داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند برای دریافت کارت اقدام کنند.

65
کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت 24 امشب چهارشنبه 6 اردیبهشت می‌توانند برای دریافت کارت به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی برای دریافت کارت اقدام کنند.

افرادی که در دو کد رشته ثبت‌نام کردند باید هر دو کارت را دریافت کنند و برای حضور در جلسه، همراه داشتن پرینت هر دو کارت و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

اطلاعات مربوط به چگونگی رفع نقص کارت‌ها از روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

داوطلبان باید پس از دریافت کارت باید مندرجات آن را کنترل کنند تا اگر مغایرتی مشاهده کردند به خصوص در رابطه با زبان یا معلولیت، سریع به نماینده سازمان سنجش در باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند که اطلاعات مربوط به رفع نقص نیز در اطلاعیه سازمان سنجش در سایت این سازمان قرار گرفته است.

در رابطه با مغایرت سایر موارد، داوطلبان تا 8 اردیبهشت فرصت دارند اطلاعات خود را در قسمت ویرایش سایت اصلاح کنند و اگر داوطلبی علاقمند به حضور در دانشگاه‌های پیام نور یا غیرانتفاعی بود، می‌توانند پس از پرداخت وجه، علاقمندی خود را اعلام کنند.

شایان ذکر است، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها