رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257218

هنوز با پرسپولیس به توافق نرسیده‌ام/ شاید به استقلال بروم

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: تا پایان فصل با پیکان قرارداد داشته، به این تعهدم پایبندم و هیچ قراردادی هم با پرسپولیس امضا نکرده ام.

در شرایطی که هنوز هفته های پایانی لیگ شانزدهم را دنبال می کنیم، به نظر می رسد کار برای نقل و انتقال برخی بازیکنان آغاز شده است. گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای پیکان یکی از همین دسته بازیکنان است که این فصل با درخشش خود در ترکیب تیمش، نظر خیلی از تیم ها از جمله استقلال و پرسپولیس را به خود جلب کرده است. با اینکه شایعات زیادی پیرامون قطعی شدن حضور او در جمع سرخابی ها شنیده می شود، خودش این موضوع را رد می کند.


در ادامه متن صحبت های گادوین منشا را می خوانید.

نتایج پیکان راضی کننده است


پیکان شرایط بدی در جدول ندارد و می تواند به کسب رتبه های بهتر نیز فکر کند. ما 2 بازی سخت داریم و تا روز آخر برای کسب رتبه های بهتر تلاش می کنیم. این تیم امسال از لیگ پایین تر به لیگ برتر آمده و می تواند برای سال های آینده پیشرفت بیشتری داشته باشد. ما بازیکنان و کادرفنی باکیفیتی داریم و نتایج خوبی گرفتیم.

تا جایی که امکان دارد گل می زنم


درحال حاضر دو بازی تا پایان فصل باقی مانده و می خواهم تمام تلاشم را بکنم تا تیمم دوب رد دیگر بدست آورده و تا جایی که امکان دارد گل بزنم. من فعلا فقط به همین فکر می کنم و تمرکزم روی کار تیمم و عملکرد شخصی خودم است.

هیچ قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده ام


من تا پایان فصل با پیکان قرارداد دارم و به این تعهدم پایبندم و هیچ قراردادی هم با پرسپولیس امضا نکرده ام. همه چیز در پایان فصل مشخص می شود و معلوم نیست به استقلال یا پرسپولیس بروم.

فکر نمی کنم جلالی از دستم ناراحت باشد


من از مصاحبه جلالی اطلاعی ندارم اما فکر نمی کنم او از دست من ناراحت باشد. فکر نمی کنم او صحبتی از ناراحتی درباره من کرده باشد چون چیزی به من نگفته است.
استقلال، پرسپولیس و سپاهان تیم های بزرگی هستند


من هیچ اولویتی برای فصل بعد ندارم و این موضوع را به پایان فصل موکول کردم. استقلال، پرسپولیس و سپاهان تیم های بزرگی هستند اما من نمی توانم از الان بگویم که می خواهم به فلان تیم بروم.

می خواهم آقای گل شوم


من اولین فصل حضورم در لیگ ایران را تجربه می کنم و علاقه زیادی دارم در پایان فصل آقای گل شوم. رقابت خیلی نزدیکی با طارمی و انصاری برای آقای گلی دارم و کارم دشوار است اما هنوز 2 بازی تا پایان فصل باقی مانده و می خواهم تمام تلاشم را در این دوبازی برای افزودن تعداد گل هایم انجام دهم.

شانس طارمی برای آقای گلی به اندازه من است


طارمی مهاجم خوبی است که شانس زیادی برای آقای گلی دارد چون در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می کند اما من فکر می کنم شانس او هم برای تصاحب آقای گلی به اندازه من باشد. همانطور که گفتم رقابت سختی بین من، طارمی و انصاری در 2 بازی باقی مانده در لیگ برای کسب آقای گلی وجود دارد.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها