رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257245

سعید جلیلی : تفکر انقلابی تنها به شور انقلابی محدود نمیشود

ساعت 24- سعید جلیلی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت بیان کرد: به مردم بگویند در این 4سال در اقتصاد، کشاورزی و صنعت چه ارمغانی برای مردم آورده اند.

سعید جلیلی
رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در همایش حمایت از رئیسی گفت: 4سال از انتخابات سال 92 گذشت، این افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم احترام میگذارد و منتخب مردم را محترم میشمارد. امروز یکی از بهترین فرصت ها برای مردم ماست تا به ارزیابی وعده ها بنشینند.


وی با بیان اینکه تفکر انقلابی تنها به شور انقلابی محدود نمیشود گفت: تفکر انقلابی با شعور انقلابی خود صحنه انتخابات را نه صحنه ای برای اغوا بلکه برای استدلال می داند. اگر مردم ما می خواهند تصمیمی در انتخابات بگیرند نه بر مبنای تهدیدات موهوم بلکه بر مبنای بلکه بر اساس ارزیابی اقدامات این 4سال تصمیم بگیرند.

سعید جلیلی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت بیان کرد: به مردم بگویند در این 4سال در اقتصاد، کشاورزی و صنعت چه ارمغانی برای مردم آورده اند.

سعید جلیلی در همایش حمایت از رئیسی گفت: 4سال از انتخابات سال 92 گذشت، این افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم احترام میگذارد و منتخب مردم را محترم میشمارد. امروز یکی از بهترین فرصت ها برای مردم ماست تا به ارزیابی وعده ها بنشینند.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی تنها به شور انقلابی محدود نمیشود گفت: تفکر انقلابی با شعور انقلابی خود صحنه انتخابات را نه صحنه ای برای اغوا بلکه برای استدلال می داند. اگر مردم ما می خواهند تصمیمی در انتخابات بگیرند نه بر مبنای تهدیدات موهوم بلکه بر اساس ارزیابی اقدامات این 4سال تصمیم بگیرند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها