رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257255

دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در کرمانشاه

ساعت 24- فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه ای این شهر در کمتر از سه ساعت خبر داد.

تیراندازی
style="text-align:justify">پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ 'رضا شیرزادی' افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی یک مورد نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه، ماموران انتظامی به سرعت راهی منطقه می شوند و برای دستگیری عاملان نزاع اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی پیش از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود، افزود: سه نفر از عاملان این درگیری خانوادگی که دچار جراحت شده بودند، تحت نظر ماموران به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهم فراری در دستور کار اکیپی ویژه از ماموران انتظامی قرار گرفت و عوامل انتظامی شهرستان توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در کمتر از سه ساعت آن را دستگیر کنند.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، اظهار کرد: ماموران انتظامی کرمانشاه در کمترین زمان ممکن با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهند کرد.
این مقام انتظامی در رابطه با سلاح های مجوز دار گفت: سلاح های مجوزدار تنها باید در مکان ها و موارد ذکر شده در مجوز استفاده شوند، در غیر این صورت هرگونه استفاده از آنها غیرقانونی محسوب می شود و با آن برخورد خواهد شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها