رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257277

عملیات داعش در ارزشمندترین جزیره روسیه خنثی شد

ساعت 24- مقام های امنیتی روسیه از خنثی کردن تازه ترین اقدام گروه تروریستی داعش در شاهراه نفتی مناطق شرقی این کشور خبر دادند.

داعش
style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای امنیتی در اقدامی پیشگیری کننده توانستند مانع از اقدام تروریستی حامیان گروه داعش در جزیره ساخالین - شاهراه نفت و گاز این کشور- شوند.

براساس گزارش، نیروهای امنیتی روسیه دو هوادار گروه تروریستی داعش که قصد داشتند در یکی از نقاط پر رفت و آمد این منطقه بمب گذاری کنند را بازداشت کردند.
جزیره ساخالین که مناطق غنی نفت و گاز آن سبب شده است شرکت های نفت و گاز گاز پروم ،‌شل و دیگر شرکت های مشابه میلیون ها دلار در آن سرمایه گذاری کنند در اقیانوس آرام و در شمال ژاپن قرار دارد.
منابع امنیتی مسکو افزودند، در پی عملیات شناسایی از اماکن مسکونی تروریست ها در ساخالین یک قبضه بمب دست ساز و گوشی تلفن همراه برای ساخت بمب کشف و ضبط شد.
براساس اظهارات مقام های امنیتی مسکو، یکی از بازداشت شدگان از جمهوری های آسیای میانه( 5 جمهوری عمدتا مسلمان قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان وقرقیزستان) و دیگری شهروند روسیه است.
در پی تازه ترین اقدام تروریستی در سن پترزبورگ روسیه که 15 قربانی بر جا گذاشت، روسیه با تهدیدات زیادی از نیروهای جهادی که عمدتا از کشورهای آسیای میانه هستند روبرو شده است.
افزون برآن، تروریست های داعش مسئولیت انفجار هفته گذشته در خاباروفسک که 2 کشته بر جا گذاشت را برعهده گرفتند.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها