رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257385

اینستاگرام اکنون 700 میلیون کاربر دارد

ساعت 24-فیس بوک دارای چندین سرویس است که تعداد کاربران آنها به رکورد یک میلیارد رسیده است. تعداد کاربران اینستاگرام تا به امروز چندان زیاد نبود اما این شبکه اشتراک گذاری عکس طی سال های گذشته موفق شده کاربران بیشتری را جذب امکانات خود کند. اینستاگرام امروز اعلام کرده است که یک قدم دیگر به رکورد یک میلیارد کاربر نزدیک شده و اکنون در سراسر جهان 700 میلیون کاربر دارد.

اینستاگرام از طریق یک پست جدید تایید کرده که تعداد کاربرانش به 700 میلیون رسیده است و بدون ارایه جزییات، شرح داده که 100 میلیون کاربر جدیدش با سرعتی بسیار بیشتر از گذشته به این شبکه اجتماعی پیوسته اند.

می توان یکی از دلایل موفقیت های اخیر اینستاگرام و اضافه شدن اعضای جدید به آن را قابلیت های مختلفی دانست که این شرکت به سرعت به سرویسش اضافه می کند. برخی از این قابلیت ها به صورت کامل از نمونه های مشابه در اپلیکیشن اسنپ چت تقلید شده اند با این حال این قابلیت های کپی برداری شده به سرعت در میان کاربران اینستگرام به محبوبیت رسیده اند.

رشد اینستاگرام طی سال های اخیر نشان می دهد که این سرویس پتانسیل رشد زیادی دارد و هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است.

بدون شک اینستاگرام برای حفظ کاربران فعلی خود و جذب کاربران جدید به سرویسش هم چنان به عرضه قابلیت ها و امکانات جدید ادامه خواهد داد.

تک شات

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها