رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257423

میزان تحویل مسکن مهر با دولت قبل قابل مقایسه نیست/ سطح مردم بالاتر از آن است که در مسابقه بالابردن یارانه رییس‌جمهور انتخاب کنند

ساعت24-رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: سطح آگاهی‌های مردم بالاتر از این است که یک کاندیدا بگوید من ۲۵۰ هزار تومان یارانه می‌دهم و یکی بگوید من ۳۰۰ هزار تومان می‌دهم و فرد دیگری یک سخن و مبلغ دیگری را بگویند و مردم در یک مسابقه رئیس جمهورشان را انتخاب کنند.

شریعتمداری
محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم رونمایی از سایت‌های رسمی ستاد انتخابات حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برخی از افراد اعلام کرده‌اند که در صورت رئیس جمهور شدن یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به مردم پرداخت خواهند کرد. با توجه به سوابق اجرایی در سال‌های گذشته فکر می‌کنید چقدر این شعار عملیاتی است وهدف از طرح این شعارها را چه می‌دانید؟ گفت: در دوره‌ای ممکن است که این شعارها تاثیرگذار بوده باشد؛ اینکه یک کاندیدا از پشت تریبون بگوید برج ایفل را به مرکز این شهرستان منتقل می‌کنم، طرح این ادعا ممکن است اثرگذار و موجب عوام‌فریبی باشد.

او ادامه داد: امروزه سطح آگاهی‌های مردم بالاتر از این است که یک کاندیدا بگوید من ۲۵۰ هزار تومان یارانه می‌دهم و یکی بگوید من ۳۰۰ هزار تومان می‌دهم و فرد دیگری یک سخن و مبلغ دیگری را بگویند و مردم در یک مسابقه رئیس جمهورشان را انتخاب کنند.

رییس ستاد روحانی با بیان اینکه مردم به عملکرد افراد نگاه می‌کنند و براساس عملکرد افراد رای می‌دهند، اظهار داشت: دولت یازدهم وقتی بر سرکار آمد، با ۴۲ هزار میلیارد تومانی که به فقیر و غنی پرداخت می‌شد، مواجه بود ولی پرداخت آن را به عنوان یک وظیفه و تکیلف که توسط دولت دولت قبلی آغاز شده بود، با یک بررسی جامع ادامه داد. اگر ما در زمینه مسکن مهر انتقاداتی داشته‌ایم اما میزان تحویل مسکن مهر در دولت آقای روحانی با دولت قبل قابل مقایسه نیست.

شریعتمداری ادامه داد: همچنین دولت یازدهم با تامین زیرساخت و امکانات مورد نیاز مسکن مهر را در اختیار افراد قرار دادیم ولی تحویل‌هایی که در گذشته صورت می‌گرفت، بدون این زیرساخت‌ها و امکانات بود.

او با بیان اینکه خدمات این دولت در همه عرصه‌ها بیانگر توانمندی‌هایش در ادامه راه است، تصریح کرد: همه کاندیداها باید خدمات و سوابق خود را بیان کنند و بگویند برای مردم ایران چه کرده‌اند؛ آنگاه مردم با مقایسه این سوابق و خدمات و آنچه می‌توانند انجام دهند، انتخابشان را بیان می‌کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها